pátek 1. července 2011

Módní chvilka

Aby jste neřekli, že pořád ukazuju jen kytky a výstavy tak vám ukážu i pár epesrádes modelů ve kterých jsem různě kam vyrážela. Doufám, že mě nikdo nepřepošle do módního pekla :-) a taky pár super věcí co jsem si koupila a miluju je nejvíc úplně...




Každá správná blogerka má přece fotku s kafem v kelímku ne? :))
 Když držíte v ruce hrneček za tuhle cenu tak ho musíte mít ikdyž už máte hrnků, že padají z poličky :) A veverčí brož? To není třeba komentovat ;)

 
 Eko-taška je věc nad kterou jsem pořád váhala. Chtěla jsem takovou tu skládací co jde pořád nosit v kabelce. Nakonec jsem si místo ní, pořídila tašku od kapelky I Like You Hysteric, protože jsou podle mého úplně super a mají boží logo :)

Nejsem milovnice malých kabelek, ale tahle je tak roztomilá, že jsem musela. A navíc se nakonec ukazálo, že zas tak malá není :)

Původně jsem šla kupovat žabky...ale v F&F měli slevy na boty, asi je nikdy nebudu nosit, ale za 150,- jsem je tam nemohla nechat :)





Tyhle dvě poslední věci jsou můj splněný sen. Chodila jsem se do H&M dívat asi čtvrt roku než došlo na slevy a já si to konečně mohla koupit. Šaty jsou ty co jsem se do nich zamilovala v německu, mám je už 14dní pověšené na skříni a pořád se na ně dívám. Lásku ke kabelce ani nebudu popisovat <3

Žádné komentáře:

Okomentovat