pondělí 6. února 2012

Hair and nails

Poslední dobou si strašně ujíždím na lakování nehtů a česání vlasů. Konečně jsem dospěla k tomu, že když mám tááááák dlouhé vlasy je blbost je nosit pořád jen v culíku. Nehty si sice do práce moc lakovat nesmím, ale každou volnou chvíli kdy tam nejsem si je hned lakuji, i kdyby to bylo jen na jeden den. A nebo se realizuji na nohou :o)
Hodně se inspiruji na youtube. Musím říct, že zdejší video návody na účesy jsou geniální a děkuji bohu, že nutí lidi je vytvářet a dávat na internet :-) Jako první jsem vyzkoušel "Lady Gaga hair bow" takže mašli z vlasů. Nedopadlo to úplně slavně, ale asi to bude tím, že jsem měla trochu mokré vlasy, nicméně mašle to je. Návod zde a výsledek tady:



Jako další jsem vyzkoušela tohle a je to naprosto dokonalé. Snadné, krásné a u nás v práci z toho byli všichni úplně paf ;-) Jen já osobně potřebuji jinou mašli. Tahle, kterou jsem si přivezla z Helsinek, je sice krásná, ale je na francouzské sponě a to se do toho strašně špatně zapíná, chce to mašli na pinetce.




A abych byla dostatečně "fashion blogerka" tak vám ukážu ještě několikero svých báječně nalakovaných nehtů :-)

 Tady jsem testovala zda je těžké dělat tečky, používala jsem na to propisku co už nepíše, protože takové to speciální manikérské udělátko na to nemám. Upřímně je zbytečné, starou propiskou to jde bezva.


Pokus o domácí provedení barevné francouzské manikůry. V reálu to tak křivě jako na fotkách nevypadalo. Dalo se to bez problémů nosit i do práce a nikdo neměl řeči. To dost oceňuji, ale je potřeba se to naučit tak aby to bylo rovné :-)



 Tady jsem testovala zda s nail art lakem za 19,- korun dokážu udělat něco zázračného. A ejhle povedlo se! Je to asi moje životní dílo na nehtech, proto taky musíte vidět levou i pravou ruku, do dokonalosti tomu trošku něco chybí, ale myslím, že na první pokus dost obstojné s ohledem na to jak jsem na tyhle titěrný věci šikovná.



A na závěr můj nový favorit. Essence "Nude it" (kožich- britská krátkosrstá bez PP)
Tenhle lak se do práce ukázal jako dokonalost sama. Vůbec nikdo si za tři dny co ho mám na rukou nevšiml, že mám nalakováno! YES! 


Tolik vše pro dnešek. Dobrého pomalu ;-)

PS: Ještě vám musím ukázat něco, co jsem nikdy nevěřila, že si opravdu koupím. Pořád jsem se bránila (znáte mě jak odmítám všechno co všichni okolo milují a vynášejí do nebe) až jsem nakonec podlehla. A jsem teď nejvíc nejspokojenější člověk, protože je to přesně to co jsem potřebovala a sháněla.
Koupila jsem si na rok 2012 diář Moleskine xD a co hůř, objednala jsem si ho z bookdepository (fuj, že se nestydím, zařazuji se do stáda!) ale což, rok 2012 je pro mne krokem do dospělosti, tak třeba je tohle jeden z prvních -> přestat odmítat to co jiní vychvalují :-)
(asi si dost brzo objednám z Asosu xD)





Žádné komentáře:

Okomentovat