pondělí 5. listopadu 2012

From October to November

Taková malá fotodokumentace posledních 14-ti dnů října a začátku listopadu....


Poslední návštěva lesa v letošním roce...

Jablíčkové podzimní pečení...

Největší kýč světa, který jsem nedokázala nechat bez povšimnutí :-D Něco takového bych si opravdu moc přála nají pod stromečkem XDDDD
A teď už seriózní nákup. Jsou to taková ta vyřezávátka z papíru, většinou se to používá na scrapbooky. Ještě úplně nevím na co a kde to použiju, ale jedno stálo jen 25,- což bylo výhodné, většinou se pohybují mnohem dráž.

Apetit diář...aneb poprvé v životě mám diář ještě než skončil aktuální rok, většinou si kupuju diář až tak v lednu, nebo v únoru :-D Moc se mi líbí sezónní rozdělení diáře a nejen, že obsahuje super recepty a soupisy aktuálních plodin ze kterých jde vařit, ale taky tuhle úžasnou sekci "co sít a sázet" podle které se dá rozplánovat péče o zahradu :))




Jako už tradičně na podzim i letos se v Dubči konala výstava kreativity. Jelikož bylo nastejno s podzimními prázdninami bylo to dvakrát takové peklo co běžně. No aspoň že letos nepršelo.









Speciální blogerské vyřezávátko s jelenem :-D ale za ty peníze kdo by to kupoval :-(
až jednou budu mít čas a nebudu mít co dělat tak budu šít takovéhle andělky :)) tahle (a ostatní panenky na fotkách) jsou z Ateliéru Romana mají eshop kde si koupíte materiál i s postupem a panenku si ušijete. To mi přijde jako lepší nápad než kupovat panenku už ušitou :-)


Jen pár dní po Dubči z ničeho nic začalo sněžit. To jste všichni zaznamenali určitě :-) Takže pár fotek z konce světa pod sněhem...



Promáčela jsem si nožičky, nějak mě nenapadlo, že mají moje botičky tolik direk :-(
Příští den do práce už jsem šla v pohorkách. Snad poprvé v životě jsem šla v pohorkách jen tak ven a ne na túru nebo do lesa :-D
zásadní úlovek konce října - čelenka co mi připomíná čelenku Carrie ve filmu Sex ve městě 2, ale asi jen mě :-D


A tady pár momentek z práce :-)
snídaně od kolegyně....tuňákové oči :-)

 Pohled do naší myčky a do naší kuchyně. Všude to občas bývá hodně náročné :-)



 A tady jeden kocourek, protože kočiček není nikdy dost
 A taky jedna nová veverka do sbírky ;-)



A teď pár fotografií z nejšílenější módní akce jakou jsem v životě zažila. 1.listopadu v Harfě společnost Esprit představovala novou kolekci pro jaro/léto 2013. Slibovali raut a módní přehlídku.
Z rautu jsem vyfotila co tam bylo když jsme k němu přišly, podotýkám asi po půl hodině co byl otevřený. Tak jsme si s Janinou daly dvě piňa colady, snažily se moc neposmívat taneční přehlídce a ošklivým modelům a nakonec se šly radši projít po obchodech a nakonec na čínskou polívku :-)














:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat