úterý 13. srpna 2013

První 1/2

Strašně ten čas letí, ani jsem si nestačila všimnout a uběhl celý měsíc! Najednou je skoro polovina srpna a já jsem to sotva postřehla.
Ani nevím čím to je, že jsem se konečně naučila mít každý den co nejvíc činností a ne jen tak bezcílně ležet a čumět? Nebo tím že chodím do práce na 12h denně a tak některé dny ani nevnímám? Nebo prostě ten čas jen strašně rychle běží.
Původně jsem vám chtěla psát reporty o tom pro co jsem se v srpnu rozhodla, třeba každý týden, ale pak mi došlo, že bych to taky nemusela dotáhnout a potom bych se tady musela veřejně přiznat ke slabé vůli (no ne, že byste to o mě netušili) a hlavně jakmile něco takhle rozjedu a někde s tím "machruju" tak to většinou nedopadne. Byť se zatím držím, jsem pro jistotu trošku skeptická. Abych potom nebyla zklamaná, ale spíš příjemně překvapená, že jsem jednou v životě něco dotáhla.

Mám za sebou první měsíc v práci a začínám jí mít čím dál radši, jak se blíží konec prázdnin, lidi se začínají vracet z dovolených a víc nakupují a přestává to být nuda. Teď už jen musím doufat, že se nerozhodnou mě vyhodit, ještě mi zbývá měsíc a půl zkušební doby. "Jistá" si budu až na začátku října. Klep klep tak snad :-)
A protože po prvním měsíci přišla zasloužená odměna v podobě první výplaty tak jsem mohla konečně jít taky nakupovat trošku :-) a tak se vám můžu pochlubit nějakými drobnostmi co mě potěšily.
Tuhle sadu čajů jsem si koupila už dřív, ale jsem z ní úplně nadšená, jsou to samé takové zvláštní chutě. Já teda na čaje moc nejsem, ale mám ráda na výběr když už na to dojde :-) Zatím jsem si udělala jen Chai a byl moc dobrý :-)

Moje vysněná klíčenka. Snad od první chvíle co jsem viděla film Sex ve Městě jsem jí chtěla. Tahle není úplně stejná jako ta co má Carrie, ale možná o to ji mám radši, že je to přece jen trošku originální :-)

Úplně náhodně jsem vlezla do Claire's a ve slevách objevila tenhle obrovský kartáč na vlasy. A protože po takovém toužím už roky, musel být můj. Za 80,- no nekupte to.
Taky jsem si udělala radost v práci a koupila si nějaké "naše" produkty. Tohle je pivní řada do které jsem se naprosto bezmezně zamilovala. Šampon, balzám, sprchový gel, tělové mléko a sůl do vany. Miluju tu vůni a krom toho musím říct, že ten šampon je skvělý a mám z něj opravdu krásné vlasy.

Moje nejoblíbenější zubní pasta a ústní voda. Nikdy jsem neměla lepší. Prvně jsem dostala k Vánocům a už nechci jinou.

Původně jsem si šla do DM jen pro zubní pastu, potom jsem si vzpomněla na sprchový gel s makronkami a zjistila, že už ho nedělají :-( tak jsem si na zkoušku koupila aspoň pěnu na holení....cena byla lidová tak doufám, že bude dobrá.

Vzorek nového těl. mléka Nivea jsem měla v nějakém časopise. Strašně mě to zajímá. Způsob aplikace je totiž fakt zvláštní, namazat se ve sprše a potom opláchnout. No uvidím, fakt jsem zvědavá. Ale jelikož máme teď v domě odstávku teplé vody, musím se zkoušením ještě vydržet.

Přiznávám, že jsem to DM trošku vybrakovala :-D ale dochází mi doma aviváž a tak chci zkusit tuhle. Stála tak málo, že se toho skoro bojím, ale zas mi jako jediná voněla, takže mi nešlo ani tak o cenu, to byl jen takový bonus navíc. 

A ještě se pochlubím jak jsem krásná, aby jste neřekli, že sebe neukazuju :-) Zrovna jsem se chystala na víno s bývalými kolegyněmi. Měly jsme jít na jedno-dvě a byla z toho láhev pro každou :-D

V pátek se chystám na kafe s M. uvidíme se skoro po roce od rozchodu. Na jednu stranu jsem z toho trošku nervózní, na tu druhou se moc těším, protože mě mrzí že jsem neměla dřív čas.

A jelikož jsem dnes ráno zjistila, že mi nějak strašně narostly vlasy tak vám to taky ukážu i když to vůbec nesouvisí s ničím o čem jsem zatím psala :-)

Ano to co mám na sobě je pyžamo :-)

Na závěr vám ukážu dvě snídaně a slíbím, že příště bude snad jídla víc :-)


2 komentáře:

  1. Tu Niveu do sprchy už mám a je to naprosto skvělý - teda používám jen týden :-) Amarylis

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? No dneska konečně zapnuli vodu, tak zítra ozkouším když na to nezapomenu :-)

      Vymazat