středa 5. března 2014

On the road again...

ano na cestě za krásnějším, pevnějším a zdravějším tělem. I když jsem se trošku bála, že budu líná tak jsem se nakonec doopravdy dokopala k fitness výzvě od Nikki a poctivě vyplňuji zápisník a snažím se i hezky jíst a každý den pěkně cvičit :-)Zatím mám za sebou 4 dny a aniž bych měla nějaký výrazný pocit omezení v jídle se mi daří se stravovat zdravě a nežrat prasárny :-) Přidala jsem ovoce a večer přílohu nahradila zeleninou. Hodně mi pomáhá aplikace do mobilu "kaloricketabulky.cz" která počítá nejen kalorie, ale i sacharidy, tuky, vlákninu a bílkoviny. Sacharidy mi pořád dělají problém, ale pracuju na jejich snížení a věřím, že nakonec určitě zvítězím :-)
Cvičím Body revolution a jsem zatím úplně nadšená. Líbí se mi, že se workouty střídají, že člověk necvičí každý den pořád to samé. Jeden den navíc posilujete přední část těla, druhý den zadní a třetí den máte cardio trénink. Takže si i svaly mají možnost odpočinout. Dnes mě čeká cardio a jelikož mi doktorka řekla, že moje astma se zhoršilo a nasadila mi léky tak doufám, že to udýchám :-D A už se těším na zítra až budu zase posilovat :-)
Musím říct, že mě to hodně chytlo tentokrát, asi stejně jako v srpnu a tak věřím, že vydržím až do konce (tím myslím celých 90 dní BR). Asi že se přiblížilo to jaro a nebo, že se mi blíží narozeniny a já na nich nechci vypadat jako kulička :-) Navíc budu zase o krok blíž ke 30 a do té doby hodlám být krásně svalnatá a vysportovaná mladá dáma :-) (hahaha) A možná je to všechno dohromady a taky trochu pocit, že bych se měla víc věnovat sobě a ne jen pořád řešit nějaké blbiny jako vztahy a podobně :o)


Na závěr písnička pro dobrou náladu a já jdu cvičit, mějte se famfárově :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat