sobota 14. ledna 2012

Life at Wuthering Heights

Od 9.prosince tady mám připravený tenhle nadpis. Měl to být článek o tom jak se mám ve svém staronovém domově, ale nějak se k tomu měsíc nemám a protože mezitím vznikla moje báječná, vtipná, roztomilá a upřímná  novoroční bilance (kterou si určitě pusťte pokud nejste z plurku kde už jí všichni viděli) tak už to ani psát nebudu :-) Chtěla jsem totiž tenhle článek dát až za článek o výletu na Tankový den v Lešanech, který byl na konci srpna, ale nejsem schopná stáhnout fotky, takže asi neuvidíte tanky :-) Ne, slibuju, že jakmile to udělám (musím najít kabel nebo čtečku nebo obojí a pak možná) nahážu to někam na Flickr nebo na picasu a hodím se odkaz pro military milce aby si užili.

A teď k naší Větrné hůrce...

Mám se tady prostě hezky. Hodně tu fouká, ale miluju jak je tady všude okolo příroda i když jsem vlastně kousek od centra. Když ráno (čtěte ve 4h nebo 5h ráno) jedu do školy, na zastávce běžně potkávám ježka nebo zajíce. Běhají tu i srnky a bažanti. No kdo to v Praze má? :-)
Nakonec se i s rodiči dá vyjít. Samozřejmě proběhlo pár diskuzí a já pořád nějak trpím pocitem, že bych se měla chovat tak abych neprovokovala a hlavně pocitem, že mi nic nedovolí a přes všechno budou řeči, ale ono to asi tak vážné nebude, protože mně občas příjemně překvapí tím, že si asi vážně myslí že jsem dospělá když nemají řeči přes něco přes co bych je čekala.
Prostě a jednoduše bydlet u rodičů má svoje výhody i nevýhody a teď momentálně jsou pro mě ty výhody větší prioritou než ty nevýhody. Protože největší výhodou je, že mě každou sobotu ráno vykope otec do školy takže bych teoreticky mohla po dvou opakováních už ten 4.ročník dodělat a jít do pátého a k maturitě. Už by bylo na čase.

Uznávám, že takhle to moc jako příroda nevypadá, ale já mám jen tuhle fotku  a příroda je zrovna na druhou stranu XD



POZOR! Pozitivní informace pro vás mé milované čtenáře!!! Konečně se mi podařilo přelstít blogger a účet google a přesunula jsem si správu blogu tam kde jsem pořád přihlášená, takže je reálná šance že teď budu aktualizovat jak mám! Tím chci říct, že bych mohla psát aktuálně a ne zpětně půl rok jako doteď =)

Žádné komentáře:

Okomentovat