neděle 11. prosince 2011

Letní hubnutí

Vedena myšlenkou "v létě se dobře hubne" a s vidinou volného srpna jsem přesvědčila svou matku aby se mnou hubla :-) a ona překvapivě řekla, že ano a začaly jsme. Začaly jsme slibně. Měsíční program na hubnutí s přesným rozpisem jídel. 14dní bez příloh a potom jednou denně příloha. Parádička. K tomu jsem začala běhat (mám za barákem přírody jak nas**** tak je konečně kde) a taky aspoň jednou týdně cvičila. Prvopočáteční váha 81kg. Konečná 76kg. Takže krásných 5kg dole. U matky nebudu taktně uvádět čísla, ale za srpen shodila 5kg a rozhodně v tom pokračovala dál a v tuhle chvíli už má dole skoro 10kg (narozdíl ode mě :-/) a to už dávno žádnou dietu nedrží, jen se "hlídá" jak ona říká.


Ale abych to upřesnila, šlo to perfektně. Každý den po ránu snídaně, obden předtím vyběhnout do pole, pěkně müsli s jogurtem (ňami), svačinu (ovoce), k obědu většinou kuřecí plátek, nebo rolku se šunkou, nebo pěkně kuřecí maso s broskví a sýrem (ano to jídlo co Pohlreich tak nenávidí) a k tomu zeleninu, třeba zelené fazolky. K odpolední svačině acidofilné mléko, nebo jogurt nebo kousek zeleniny a k večeři většinou cottage s čímkoliv co bylo po ruce, s tuňákem, s krabími tyčinkami apod. A po večeři každý den na krátkou procházku, nakrmit kachny u rybníka (říkám že je tu příroda) a potom domů. Vlastně jsme vůbec neměly hlad. I když to takhle vypadá jakože jsme toho jedly málo, tak toho byly velké porce takže člověk opravdu neměl hlad. Když se po 14ti dnech přidal občas knackebrot a nebo brambora měl člověk pocit, že praskne (a to já jsem vážně rozežraná).
Takže, sice nemůžu říct "aniž bych mrkla" protože jsem teda sakra mrkla, chvílemi to bylo dost hustý, hlavně při tom cvičení, ale shodila jsem 5kg. Zhubla v pase 5cm a i přes boky se jich pár ztratilo. Mohla jsem si jít koupit nové džíny a to vel.42 místo 44! Což považuju za pořádný úspěch :-) a taky jsem si odvážně koupila nové plavky :-)



Ale budu upřímná, zas tak krásné jak to popisuju to není. Centimetry v pase už jsou zase zpátky a na váhu se bojím i podívat :-/ protože moje nová práce mi to trošku dosti kazí. Ale slíbila jsem si, že budu od ledna zase hubnout, protože bude po Vánocích a tudíž po největším obžerství v roce. A tentokrát se na těch 60kg, už dostanu ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat