neděle 16. prosince 2012

Every cloud has a silver lining

Určitě to znáte, když už to vypadá, že se vyhrabete z díry a budete moct trochu volně dýchat spadne z nebe obří kámen a zase vás zamáčkne zpátky. Děje se mi to pořád dokola, ale vždycky mě to fascinuje.

Na konci října moje babička upadla doma v obýváku, naštípla si 4 obratle a skončila v nemocnici. A celý svět jako by se začal točit v protisměru. S babi se to sice zlepšuje, ale domů se už zřejmě nevrátí a tak jednoho dne v listopadu přišla informace, že se do jejího bytu mám na jaře nastěhovat.
Někde uvnitř jsem tušila, že by to mohlo přijít a i jsem v to doufala, ale přece jenom mě to zaskočilo když to přišlo. Je to už tak měsíc co to tam na to připravuju a pořád nevím jestli se těším nebo ne. Částečně rozhodně jo, budu ve svém, za přívětivý nájem, nebudu se hádat s mámou kvůli vaření a táta bude mít doma normální postel a ne, že bude spát na gauči. Ale zároveň se vůbec netěším, v tom bytě se s ničím nepohnulo 50 let a malovalo se tam naposledy asi před 15-ti lety. Uf. A to nemluvím o tom, že babička už bohužel v posledních letech nebyla moc schopná uklízet a tak mě čeká minimálně měsíc se savem v ruce. A potom strávím další měsíc se štětkou a válečkem, protože natřít se tam musí úplně všechno včetně kuchyňské linky.
Je tam ale docela dost nábytku, což je fajn, do začátku nebudu muset nic moc kupovat. A jako bonus je tam skoro všechno 100% retro vintage originál 50. léta :-) takže v závěru budu mít cool retro byt :-) ale bude mě to stát spoustu práce a taky spoustu peněz. Ale zase je to investice do vlastního, tak to za to asi stojí.
Ukážu vám fotky jak to tam vypadá, aspoň budete mít představu co mě čeká. Jsou to úplně nejvíc before fotky, už teď to tam vypadá jinak. Kuchyň už jsem úplně reorganizovala :-)




v chodbě asi udělám bowlingovou dráhu, měří asi 8,5m tak co s ní jiného xD






tuhle židli naprosto zbožňuju, úplně se těším až jí vezmu leštěnkou a ona bude ještě krásnější :))






Tak asi tak. Něco se vyhodí, ale většina zůstane. Minimálně do doby než to budu schopná nahradit novým, což bude trvat tak milion let mám někdy pocit :-D

1 komentář:

  1. ty dlaždičky v kuchyni jsou boží! a parkety v dalších místnostech taky <3

    OdpovědětVymazat