středa 26. prosince 2012

Vánoční

Už je skoro po Vánocích a mě přijde pořád skoro včera když bylo září. Nějak nám to letos rychle uteklo. Pojmu to stručně, letos jsme to s Vánoci nijak extra nehrotili, já už jsem veliká a tak je to už jen o tom, že si něco hezkého koupíme abychom si navzájem udělali radost, společně se navečeříme a jsme společně u jednoho stolu a jedné televize celý večer.


Dárky pro rodiče...
a zabalené :)

improvizovaný stromeček, chvíli to vypadalo, že budeme bez stromečku...

letos se mi podařilo mámu donutit aby vytáhla cibulák na štědrovečerní tabuli :-)

kočičky samozřejmě naše dárečky zajímaly...
měly jsme dárky větší než stromeček :-D
a tady už moje nadílka :)) Dostala jsem tři nádherný kuchařky, kabelku, spoustu kosmetiky, nezbytné ponožky, rámy na obrázky do nového bytu a sluně od kolegyně :) Letos jsem asi byla obzvlášť hodná :)

Ač jsem se těšit začala až někdy 23.prosince a dárky nakupovala skoro z povinnosti tak to byly moc hezké Vánoce. Tak zase za rok :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat