pátek 26. července 2013

Jsem ostuda!

Už se vám ani nebudu omlouvat, tohle už začíná být neomluvitelné. Zase víc jak měsíc pauza mezi příspěvky, zasloužila bych si pořádnou facku a zabavení notebooku. Jako obvykle zcela obligátně napíšu, že se to určitě zlepší, ale už nemám odvahu vám to slíbit. Pojem "píšu blog" je pro mě už úplně sprosté slovo a Janině jsem zakázala o tom přede mnou mluvit :-D Lempl jsem aby jste věděli. No nic, poinformuji vás o tom, co se událo a změnilo, protože toho bylo opravdu hodně. A o to víc mě mrzí, že jsem nebyla schopná ládovat to sem aktuálně.
Naposledy jsem psala 19.června, tak nejdřív asi o tom co bylo s bytem. Vyčistila jsem koberce do obýváku a ložnice, za které tímto znovu děkuji muži Janiny a ještě budu muset najít něco čím se mu za ně odvděčím, protože nebýt jeho dobré duše měla bych asi stále holou podlahu.


 Dodělávala se kuchyň, už pouze poslední detaily jako falešná nika na lednici , horní dřevo už je natřené na bílo a to dole, bude časem natřené na černo aby ladilo se soklem linky. Ale to až se k tomu dostanu :-)

A taky police mezi skříňky. Musím říct, že je to asi můj nejoblíbenější detail co se tu udělal. Hrozně dlouho jsem váhala jestli je sem dát nebo dat a nakonec je to tak krásné, že nechápu, že jsem o tom někdy pochybovala.


Vyměnila jsem baterii v koupelně za Ikeáckou, která se k umyvadlu víc hodí a já jí navíc sehnala výhodně na sbazaru za polovinu toho co stojí v Ikea :-)



 Potom už jsme dělali jen vyklízecí práce, vyhazovali staré oblečení a krámy ze skříní a staré televize a taky zbytky dřeva a jiných bordelů z různých úprav tady. Strávili jsme s tím celý jeden den a já získala spoustu úložného místa a nemusím honem nutně řešit věci jako skříň nad pračku nebo police nad záchod, protože zatím víceméně nejsou potřeba.
Moje skříň plná nářadí a blbinek :-)

No a potom už jsem jenom smontovala postel a začala se těšit na stěhování. Tedy těšit. Jak se to vezme. Kdo by se těšil na nošení krabic a krámů do třetího patra že jo? :-D
Ale nicméně to první týden v červenci propuklo ve velkém. Během týdne jsme to sem postupně natahali a já si i něco vybalila. Zbytek zatím ještě v krabicích, nemám například knihovnu, takže knihy asi nějakou dobu v krabicích budou :-(

Taky zatím zajímavě internetuju (připojená přes mobil) ale tak co, zatím stačí :-) (ne bohužel nemůžu říct, že to je důvod proč jsem nepsala blog aktuálně :-) )  Ale hlavní je, že už bydlím. Byla jsem na velikém nákupu v Makru a taky v Tescu a tak mám i něco ve skříni a něco i v lednici. (fotka je docela stará, teď už tam fakt něco mám :-) )

Ale hlavní je, že 2.července jsem tu prvně oficiálně spala a po víkendu 6.-7.7. jsem tu už opravdicky oficálně bydlela s většinou mých krámů :-)

Pořád ještě není hotová chodba, ale doufám, že do konce tohoto roku se k malování dostanu. Stejně jako doufám, že se mi podaří udělat novou podlahu v chodbě, to lino co tu je, tu už prostě leží 50 let a je to na něm znát. Takže definitivní konec to ještě není, ale 80% už je hotovo a to je dost na to aby se tu bydlelo :-)

A na závěr vám ukážu svojí skříň na boty, která mě asi těší ze všeho nejvíc. Že mají holky konečně důstojný domov :-)
Ještě to nějak povychytám aby se jich tam vešlo víc a nemusely ležet na sobě, ale i tohle je luxus proti tomu jak naházené bydlely dva roky u našich.

Hned jak se mi podaří to tu uklidit, tak udělám pořádné fotky a bude before/after blog. Ale zatím to nejde, protože je všude všechno a ta krásná kuchyň, ve které zrovna sedím vypadá jako že tu bydlí prase, a ne mladá dáma :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat