úterý 30. července 2013

O červenci...

Není nad to, když vám moderní technika, která nám má usnadňovat život něco jen tak smaže a vy to musíte celé napsat znovu :-) Tak tedy ještě jednou o červenci, o tom co se dělo mimo byt, fotky a tak vůbec aby jste věděli co se stalo, protože toho bylo opravdu hodně a mě mrzí, že jsem to sem nedokázala nějak aktuálně cpát. Tak snad to v srpnu bude lepší.

Začnu tím, co holky z plurku dávno ví, ale protože pořád naivně věřím, že mě nečte jenom plurk je potřeba se tu zmínit :-) Od 1.7. jsem nastoupila do nové práce. Takže už jsem tam měsíc a zatím mě to celkem baví. Kde dělám určitě poznáte z fotek :-) Je sranda, že já starý asociál jsem si našla práci kde musím pořád mluvit s lidmi, ale sama sebe překvapuju a docela mluvím. A i se u toho usmívám. Neuvěřitelné, ještě se na stará kolena naučím mít ráda lidi....ha ha ha

To je můj pomocníček. Nejlepší kolega ever. Protože na kosmonauta nemá nikdo ;-)




 Taky jsme na začátku měsíce oslavili babiččiny narozeniny. 92. Fascinující věk. Nejsem si teda úplně jistá, že bych se ho chtěla dožít, ale ona vypadá spokojeně.
Tu věc na hlavě má, protože má narozeniny v den výročí upálení mistra Jana Husa a protože můj strýc je starý vtipálek :-)


Protože se mi moc líbí jak Janina fotí jídlo, ten styl i naaranžování tak jsem to trošku okopírovala a teď vás budu zásobovat tím co jsem snídala :-)





Kromě toho taky večeřím, ale to většinou nevypadá tak dobře :-)


Aby bylo jasné že vařím :-)


A když nevařím, tak chodím na super hamburger. Jmenuje se to "hamburger Skalka" a mají ho tady u nás u metra v Bufíku (jo to místo se vážně tak jmenuje), za 25,-Kč dostanete to co je na fotce níže a je to fakt luxusní prasárna a to i přesto, že maso to nevidělo ani z tryskáče. Myslím, že ani Zdenda ani Roman by nebyli nadšení, ale což, jednou za čas :-)


Na konci měsíce měla narozeniny taky moje máma. 58. Fotky nějak nevyšli, ale není čeho litovat. Bylo strašné vedro a nikdo nevypadal moc na ukazování :-) Ukážu vám, ale jak jsem byla ten den krásná. Než jsem tedy vylezla ven do těch 40°C.


Ještě se musím pochlubit tím, že my vykvetli kytičky na okně, takže nejsem úplně neschopná...na tu vpravo jsem obzvlášť pyšná, protože to vůbec není květina do bytu, ale nějaká skalnička co na okně vůbec nemá co dělat a přesto se jí tu líbí a kvete jako šílená.


A protože už jsem si prostě musela koupit i něco pro sebe, tak jsem si koupila nové botičky. Modroučké, protože já mám teď nějaké modré období a nejradši bych si denně něco modrého pořídila. V krámě úplně automaticky jdu nejdřív k modrým věcem a až potom mě zajímá ten zbytek :-) Ono to zase přejde.
Gate, 198,-

Závěrem zmíním, že mě přestal bavit starý vzhled blogu a celé jsem to překopala což jste určitě nepřehlédli ;-) Časem se to asi změní ještě barevně, jen co zjistím jestli se mi podaří header změnit ze zelené na modrou. Jinak to bude chvíli takhle. Tak snad se vám to líbí :-)





PS:V Srpnu se budou dít velké věci tak se těšte, protože jestli to dokážu tak budete koukat! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat