pondělí 25. listopadu 2013

Cvičení? Ne - raději knihu.

Zdá se, že nějaká vyšší moc nechce abych cvičila. Minulý týden jsem se těšila jak vám napíšu o challanges do kterých jsem se pustila a houby s octem :-( Asi už nemám hubnout, nebo už nemám cvičit nebo oboje dohromady, protože jakmile začnu okamžitě se objeví nějaká skutečnost, která způsobí, že musím zase přestat :-(
Ano, už jsem zase nemocná. A nemůžu říct, že bych si v tom nějak extra libovala i když to tak už skoro může vypadat. Tentokrát je to rýmička jako trám, takže jistě chápete, že jsem málem umřela :-)
Nicméně jsem si pořídila permanentku do bazénu a hned si ji šla užít, uplavala jsem 36 bazénů po 25m a následující dva dny měla pocit, že se rozpadnu na kousky :-D Nikdy mě nenapadlo, že se při plavání probere k životu tolik svalů. Ruce mě bolely, že jsem ani dveře nemohla otvírat. Stále mně naprosto šokuje, jak svaly už jednou cvičené po pár týdnech zase bolí jak kdybych necvičila roky. Je to jen potvrzení toho, že jak jednou člověk začne, už nikdy nesmí přestat pokud to chce udržet :-(
Po plavání jsem přidala ještě squats a abs challenge. Skončila jsem bohužel u třetího dne, protože potom mne sejmula ta nemoc :-( Ale i z těch tří dnů musím říct, že udělat 50 dřepů mi přišlo jako o moc větší prča než to potom byla :-D
V prosinci bych chtěla jít párkrát bruslit, už jsem si i od rodičů přivezla domů brusle. Jsem zvědavá jestli si na to najdu čas, ale je to můj milovaný zimní sport, i stadion jsem si objevila a od 20.prosince bude venkovní kluziště na Štvanici, tak to tam půjdu prozkoumat, dokud ještě stál starý stadion chodila jsem tam moc ráda a jeho zbourání jsem takřka oplakala.
Možná zkusím jít i plavat, ale v té zimě co se teď venku vyskytuje (a bude hůř) mi to nepřijde jako moc dobrý nápad, spíš jakože si koleduju o další rýmu :-(
Možná nějakou procházku si dám, opravdu mi ten pohyb chybí :-(
Než bude lepší počasí a já budu mít lepší imunitu, tak budu aspoň vařit a péct dobroty a budu se snažit se o ně s vámi dělit v nějakých pravidelných intervalech :-) A taky budou Vánoce a já se těším, jako malá holka. Už se nemůžu dočkat až pověsím věnec na dveře a zápalím v neděli první svíčku na adventním věnci :-) Snad to letos budou svátky klidu a míru a nebudu z ničeho šílet :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat