pondělí 18. listopadu 2013

Pstruh na pivě

Další z rybích receptů. Tentokrát trochu netradiční, ale moc dobré. Zase úplně jiná chuť než s bylinkami.
Recept jsem našla na srecepty.cz a pokud ho budete chtít zkusit, budete potřebovat (rozpis je pro 1 osobu):

1 čerstvý pstruh
100 ml světlého piva
1 PL plnotučné hořčice
stroužek česneku
1 PL másla
sůl, pepř

Vykuchaného, omytého a osušeného pstruha potřete z venku utřeným česnekem. Osolte a opepřete.
Vnitřek pstruha vymažte hořčicí.


V pánvi rozpustíme máslo a pstruha postavíme do horkého másla na rozevřené bříško. Pečeme asi 3 minuty.
Já jsem potom pstruha ještě krátce opekla z obou stran a zase ho postavila doprostřed pánve. Podlijeme pivem, přiklopíme pokličkou a necháme 10-15 minut dusit. Hotovo :-)
Jako přílohu bych doporučila brambory, nebo chléb jako jsem měla já.
Ryba má opravdu zajímavou chuť, jemnou a zároveň něčím trošku pikantní. A zapité zbytkem piva, to nemělo chybu. 

Žádné komentáře:

Okomentovat