čtvrtek 23. ledna 2014

Brandnooz- prosinec

Již delší dobu pokukuji po všelijakých ladyboxech, senzaboxech a dalších krabicích tohoto typu. Mám ráda překvapení a baví mě to netrpělivé očekávání co najdu až to otevřu. Nejsem ovšem takový kosmetický fanoušek abych na sebe pořád něco patlala a tak mi to vlastně přišlo jako vyhozené peníze. Když jsem ale objevila mystery-box s jídlem, moc dlouho jsem neváhala. A protože mé nadšení vydrželo i potom co krabice dorazila tak jsem se rozhodla o tom pohovořit i tady.

Začnu ale trochou hany, protože přece jenom to nebylo úplně perfektní. Strašně dlouho jsem totiž na box čekala. Dokonce tak dlouho až jsem nevydržela a poslala mail s otázkou kde se sakra ta krabice courá? i když o poznání slušněji samozřejmě. Naštěstí byl člověk od brandnooz strašně milý a příjemný a odpověděl mi dokonce v sobotu, což mě úplně šokovalo. Krabice jsem se nakonec dočkala a 8.ledna přijel pán od PPL a mou krásnou zelenou krabici mi předal.


Tímto bych chtěla v prvé řadě pochválit používání PPL, protože s těmi je aspoň nějaká řeč na rozdíl od České pošty. V druhé řadě bych chtěla pochválit balení samotné. Protože nejenom, že je ta krabice strašně krásná už sama o sobě (a to já zelenou nerada), ale všechny věci uvnitř byly opravdu pečlivě zabalené aby se nemohly rozbít.
A teď už k obsahu. Opravdu jsem byla moc nadšená ze všeho co přišlo. Vlastně tam nebyla jediná věc o které bych si řekla "to nevyužiju" což mě opravdu moc potěšilo a doufám, že to tak bude i dál.


A teď, o každé dobrotě kterou vidíte :-)

Nejvíc mě zajímal nový Magister Dark. Ten jsem hned musela otevřít a ochutnat. Když jsem si k té láhvi přivoněla, zděsila jsem se co je to zase za fujtajbl, ale když jsem ochutnala...došla mi slova. Slaďounká, jemná ořechová chuť. Skoro není cítit, že pijete alkohol (to je velmi zrádné). Myslím, že bude skvělý i do pečení. Chutná to malinko jako amaretto, ale přijde mi to jemnější.

Vanilkovou Kofolu jsem měla už předtím, ta mi chutná moc. Fitness s medem A. odsoudil jako málo sladké, tak jsem se mu pokusila vysvětlit, že "fitness" znamená že jsou pro dietářky a tudíž nemůže čekat, že mu to slepí pusu k sobě a to ho zklamalo - inu chlap. Mě moc chutnají a snídám je prakticky denně, pokud zrovna nemám ovesnou kaši. Takže za mě rozhodně ano a klidně si je koupím znovu normálně v obchodě.
Bonbóny ChupaChups mi chutí připomínají Skittles. Normálně bych si je asi nekoupila, ale na zobání do práce byly super.
Čokoládové cappucino je ale super věc. Je rozdělené do pytlíčků po jednotlivých porcích stejně jako třeba nescaffé 3v1. Vzala jsem si ho do práce a pěkně ráno si vždycky udělám čokoládu.........mňam. Není to ani moc sladké, ani málo, je to i tak akorát čokoládové a tak akorát kávové. Myslím, že když to nebude stát nějakou nekřesťanskou sumu v obchodě, nebo to bude zrovna v akci, zase si to do práce koupím. Opravdu mi to moc chutná.
Poslední věcí kterou jsme z boxu snědli jsou Sněhuláci od Pom-beara. Jako dítě jsem tyhle křupky milovala. Co si ale pamatuji, byli dost slané a člověk z nich měl strašně odřené patro. Sněhuláci jsou jen zimní verzí medvídků. Snědli jsme je k vínu když měl A. narozeniny a moc mě potěšilo, že už nejsou tak přesolené. Naopak byli hodně jemné, možná až moc. Pořád si nějak nejsem jistá jestli mi vlastně chutnaly nebo nebo ne. Asi bych si je nešla znovu koupit. 

V boxu byla ještě italská rajčatová omáčka, na tu se moc těším, mám tahle jídla co se jen vyklopí ze sklenice ráda. Občas prostě není čas nebo chuť zdlouhavě vařit. Navíc se dají často použít jako dobrý základ, kdy jen přidáte nějaké kuřecí maso, olivy, pár lístků bazalky a nalijete na těstoviny.
Žvýkačky mentos se tam také ještě válí v kuchyni, nemám ráda tyhle žvýkačkové piksly, protože zabírají místo v kabelce a rachtají :-) No a doma si zase málokdy dám žvýkačku, tak snad se k jejich ochutnání taky někdy dostanu.

Vánoční Apetit komentovat nijak nebudu, tenhle časopis je stabilně velmi kvalitní a vánoční číslo s perníčky Moniky Brýdové je krásné. Příští Vánoce ho určitě zužitkuju.

Závěrem bych chtěla říct, že jsem si předplatila tuhle bednu na celý rok, takže vás tady budu každý měsíc otravovat novinkami v jídle co mi přijdou domů :-) Jen snad kdyby se ta bedna tak necourala, doufám, že od příštího měsíce už to bude chodit tak jak slibují autoři na stránkách "v polovině měsíce" a ne, že na lednovou bednu stále čekáme a termín jejího odesílání je 29.1. takže přijde v únoru. Nic moc teda. A hlavně doufám, že obsah bedny bude stále tak kvalitní, už se té lednové nemohu dočkat.

Jídlu zdar! (ale jen tomu zdravému samozřejmě ;-) )

1 komentář: