čtvrtek 4. května 2017

Běhej Lesy Brdy 22.4.2017

Tak je to za mnou. A já ač bych mohla být spokojená a vlastně jsem to všem tak řekla, jsem spíš naštvaná a hrozně zklamaná.
Nějak to nebylo letos úplně ono. Nevím přesně proč, ale vůbec, ač jsem se na závod těšila, jsem si ho vlastně neužila. A jak se objevuje čím dál víc fotek tím hlubší depka mě objímá, protože vypadám dost k smíchu (nebo spíš k pláči).
Hodně se během týdne zkazilo počasí. Zima a déšť nejsou zrovna to nejlepší před závodem v lese. Nicméně takový masakr jsem nečekala. V sobotu celé dopoledne až těsně do našeho startu pršelo. Kdo běžel delší trasu (22km) vybíhal ještě za deště. Hnus. Ale tak nejsme z cukru a trocha vody a chladno nám zase tak nevadí. Ovšem letos byla dobře polovina trasy opravdu lesem, po cestičkách lesní zvěře. Přes kořeny a drny lesní trávy. Bylo by to docela o hubu i za sucha, natož když člověk musel vymýšlet kam šlápnout aby se nevyráchal v louži, nezahučel do potoka nebo neměl bláto po kolena. Na trati jsme se shodli, že díky bohu, že přestalo pršet protože to by ta cesta byla ještě klouzavější a nebezpečnější.
Já jsem nicméně byla zpočátku poměrně klidná...tak asi prvních 200m...potom jsem pochopila, že jsem to po***la a tepovku jsem si rovnala další čtyři kilometry. Nepoučitelná jako vždy a se vším.
Před občerstvovačkou na 5km přišla asfaltka a tam jsem se srovnala, po ionťáku a melounu jsem už byla úplně dobrá. Peloton se roztrhal a každý jsme si v klidu běžel svým tempem a stylem. Prostě pohoda. Druhou půlku už jsem si docela užila. Až na ten podvrknutý kotník na 8km, který mě chvíli nutil kulhat (ale já ho přesvědčila, že je to dobrý 😀) a pobolíval vlastně trošku ještě pár dní po. Cílová rovinka v podobě seběhu z kopce ovšem byla velká bomba a i ve mě to probudilo soutěživého ducha, kterého jinak moc nemám :-)
Časově jsem to dala v limitu který jsem si stanovila, za 1:33 chtěla jsem mít lepší čas než loni a to se povedlo, protože jsem běžela o kilometr dál a čas loni byl 1:30 :-)
A teď se začínám připravovat na Karlštejn. 27.5. si dám závod č.2 mojí letošní sezóny a začnu vybírat závod na podzim ;-)

Edit:
Jeikož si blogy předepisuju v metru do telefonu tak mám tenhle příspěvek už přes týden připravený a musím se přiznat, že jsem vyběhla přesně jednou a to v pondělí po závodě a jinak nic. Za prvé jsem přeběhaná a potřebovala jsem pauzu a za druhé jsem minulý týden stěhovala kamarádku ( o tom jindy, zadělala jsem si u toho na problémy, tak se třeba pobavíte) a na nějaké běhání nebyl čas a hlavně ne energie. Takže to zase flákám tu přípravu, hlavně, že jsem se holedbala jak do Karštejna něco shodím abych nebyla taková koule....viz foto níže, za které se sice tuze stydím, ale visí to veřejně na internetu tak nemá moc smysl to skrývat :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat