pátek 29. ledna 2010

Big move starts today...

Už to začalo. Dnes jsem složila prvních 9 krabic. Mám v nich celý obývák. Je to trošku peklo na zemi, ale nějak se to snažím zvládnout. Nemám vůbec žádnou energii ani náladu balit, ale stěhování se blíží. Podařilo se mi ukecat otce, že nepojedu v sobotu do školy a tak budu mít o pár hodin víc na balení. Zítra mně čeká ložnice a kuchyň. Občas mám pocit, že z toho zešílím. Nějak to všechno nestíhám. Potřebovala bych zastavit čas. Aspoň na chvíli.
Do toho jsem se šíleně zamilovala a tak poslední na co bych měla myšlenky jsou krabice. A taky mně popadla nějaká nakupovací mánie a s ní spojený módní fanatismus. Denně sjíždím lookbook.nu a myslím, že už z toho blbnu. Pořídila jsem si teď spoustu nových botiček a šatiček a taštiček a spoustu toho mám ještě v plánu :) Tak to co mám nějak nafotím a pochlubím se, je čas začít se vytahovat šatníkem když už mám takový rozsáhlý :)
Je skoro půlnoc, půjdu spát, zítra mě toho čeká strašně moc. Ale zítra už to budu vážně fotit a dokumentovat, protože tohle je zase akce století :) skoro jako naše loňské stěhování s Janinou, ikdyž to bylo ještě o to šílenější, že jsme do toho dělaly rekonstrukci. Pořád přemýšlím co si dám kam v novém bytě a jak to tam vychytat aby to bylo originální a přesně podle mě. A nějak mě nic nenapadá :( asi natřu jednu zeď na růžovo a druhou na černo...sunshine kombinace forever :)

Žádné komentáře:

Okomentovat