neděle 21. února 2010

Narcistně vychloubačný příspěvek II.

Včera jsem si hrála na modelku. Nedělám to moc často (i když mě to baví), protože mám poslední dobou pocit, že jsem tlustá jako prasátko. Přece jenom 70kg je 70kg. Ale překvapivě to na těch fotkách ani není vidět (asi mi to studium fotografie přece jenom něco dalo :) ) Takže pár novinek v mé skříni a super cool barevný outfit co jsem vymyslela ve Finsku a od té doby ho pořád tahám :)


Hnědé šatičky od slečny z nyxu. Ale jinak jsou z Orsay a vlastně ještě nedávno by nebyly můj styl a dala bych je Janině :) ale nějak asi dospívám a začínám se jinak oblíkat...


saténová tunika...taky Orsay, ale já jí mám od slečny z nyxu. Chtěla jsem si jí koupit už tehdy v Orsay, ale měli jen velikost 42 a ta mi byla obrovská. Tohle je 36 myslím a já vůbec nechápu, že se do ní vejdu.

tričko z valentýnské kolekce Terranovy. Stálo 249,-kč a já ho prostě musela mít. Nápis odkazuje na mojí milovanou písničku od Beatles a navíc jsou na něm kočičky :)) Nešlo to jinak, i když je bílé a já bílé věci nenosím, protože jsem čuně a mám hned na všem fleky :/



A tady můj epes rádes barevný Vanda model :) ještě existuje v jiné mutaci, kdy mám modré tričko a přes to červenou mikinu pod prsa, jenže červená mikina se někam ztratila tak jsem to musela drobně pozměnit, ale i tak se mi to líbí :) do toho šedivého počasí venku je to ideální :)

Žádné komentáře:

Okomentovat