sobota 20. února 2010

Narcistně vychloubačný příspěvek

V poslední době jsem si hodně často dělala radost něčím novým. Já si pořád musím něco kupovat. Aspoň jednou týdně si musím něco koupit jinak semnou není k vydržení. Asi jsem rozmazlená, ale vím to o sobě a už to asi nezměním. Nic mi nezvedne náladu tak jako když můžu celý den chodit po obchodech, přehrabovat se v oblečení a zkoušet a zkoušet a nakupovat a nakupovat. Leze to trošku do peněz, ale to radši nebudu jíst, než abych si nekoupila nové boty :))
A protože teď bydlím sama a nemám komu své novinky ukazovat, budu s tím otravovat tady, protože to že si to koupím je prvotní radost, druhá vlna euforie přijde když se někomu pochlubím co mám nového a krásného :)






Konečně jsem si koupila barevné punčocháče, po kterých už dlouho toužím. Jako první mám červené a musím říct, že vypadají dokonale! Už se chystám pro další, tentokrát asi pro modré :)

od jedné slečny na nyxu jsem si koupila tyhle dokonalé boty. Přesně něco takového jsem potřebovala. Jedny podobné už mám, ale tyhle jsou kvalitnější a jsou lesklé!

a hlavně mají klínový podpatek a to já naprosto miluju. Na ničem se nechodí lépe.


od stejné slečny mám i tyhle kouzelné balerínky na malinkém klínku. Na léto k šatičkám budou perfektní.

detail balerínek, ta kytička mě na nich prostě strašně baví :))


Aby těch bot nebylo málo, koupila jsem si v Mixeru konečně černé lodičky do společnosti. Takovéhle boty sháním už bůhví jak dlouho a tyhle navíc stály jen 400,-kč protože byly ve slevě.

Jsou pro změnu na klínu :) a ten pásek kolem kotníku zbožňuju. Už aby bylo venku hezky a dalo se v nich někam vyrazit.


Aby bylo jasno, nekupuju si jenom boty. Občas si koupím i něco jiného. Třeba tyhle náušnice. Ty mám teda už docela dlouho. Myslím, že jsem si je kupovala někdy v listopadu nebo tak. Jsou z Parazitu, ale všichni si myslí, že jsem si je přivezla z Finska.

Kytky ve vlasech jsem začala nosit, potom co jsem přiletěla z Helsinek. Tam totiž skoro všechny holky nosily ve vlasech květiny. Na všechny možné způsoby. Tyhle kytičky jsem si koupila v H&M a mám celkem čtyři. Dvě modré a dvě červené.

A ač jsem proti módním masovým záležitostem tak téhle jsem neodolala. Koupila jsem si na aukru od jedné paní z Polska tyhle skvělé retro brýle. V Praze je zase tolik lidí nemá, tak to snad jednou přežiju.

Žádné komentáře:

Okomentovat