neděle 15. srpna 2010

High Jump!

Jediný festival tenhle rok, který jsem si dala. Finanční situace tohle léto stála za prd, příští rok to nesmím dopustit.
Myslím, že normálně bych tam nejela, extrémní sporty mě neberou a skákání do vody ze skály je sice pěkné, ale jezdit kvůli němu 100km za Prahu nemusím. Ale jelikož jsem měla odvoz z Phy, zařízené vstupné zdarma, odvoz zpátky do Phy a věděla jsem, že tam bude hromada mých kamarádek, jela jsem.
Ukázalo se to jako docela dobrá akce. Sluníčko svítilo (s čímž já nepočítala takže jsem byla jeden z nejvíc oblečených lidí na HighJumpu) a lidí bylo neskutečně moc.
Byla to super akce a adrenalinová nejen pro soutěžící, kamarádka si rozbila hlavu o kámen a tak nastalo velké opatrování a hledání odvozu směr nemocnice. Nakonec, ale všechno dobře dopadlo, pro kamarádku přijeli známí a i já se nakonec ke kamarádům z kapely do auta vešla (přesto, že mě v průběhu večera neustále informovali o tom, že jo, že ne, že možná atd.) a dostala se v noci do Prahy. Poučení pro všechny - nespoléhejte se na kapely ;)


Pár dokumentačních fotek zde, omlouvám se za kvalitu, ale měla jsem s sebou jen minifoťák a bylo to moje první focení s ním tak se to teprve musím naučit.

Neohrožená řidička Marfiová :)


Pauzička v Dobříši

Tady jsme byli v Dobříši na obědě. Rozhodně tam nechoďte.


Lom v Hříměždicích a spousta lidí všude... 


Skoky...


Já :))


Kamarádky...řešíme odvoz do nemocnice...


Pokus vyfotit večerní koncert Navigators...


Žádné komentáře:

Okomentovat