neděle 15. srpna 2010

Malování na zeď

Když už se tak povaluju doma rozhodla jsem se zvelebit svůj byt, aby byl krásný a dobře se mi v něm bydlelo.
Konečně jsem pověsila záclony jako předěl v předsíni, taky jsem přidělala nový lustr v kuchyni a vyklidila hromadu krámů z poliček. A protože bílé zdi jsou nuda a samolepky má teď doma každý vydala jsem se cestou originální, cestou malby na zeď. Je to teď dost v módě a je to rozhodně levnější než samolepky. A ještě má člověk radost z toho, že si to udělal sám.
Na internetu jsem prostudovala maminkovské diskuze, protože maminky malbou na zeď vyzdobují dětské pokojíčky a vyzvěděla užitečné rady z praxe. Vůbec musím říct, že maminkovská diskuzní fóra jsou občas velmi užitečná.

Rozhodla jsem se začít něčím menším a protože miluju kočky motiv byl jasný. Vzor jsem si našla pomocí googlu. Obrázek jsem zvětšila a vytiskla po částech na A4 (už to nikdy nebudu dělat! Příště to odnesu do copy store a tam si to nechám zvětšit) obstřihla a slepila aby to vytvořilo jakousi šablonu. A mohla jsem jít tvořit.



Všechno potřebné: šablona, štětce, obyčejná tužka, tónovací barva Remakol černá (49,-)


Nejdřív jsem podle šablony obtáhla obrys na zeď obyč. tužkou. 


Pomocí tenkého štětce jsem obtáhla předkreslený obrys.


  A vybarvila. Takhle krásně to vypadá hotové.

Žádné komentáře:

Okomentovat