neděle 15. srpna 2010

News of my life

Zjištění no.1 =>; Neustále něco fotím na blog, ale nejsem schopná to na něj dát. Proč je mi záhadou. Každopádně je to škoda, protože kdybych sem dávala víc fotek než keců bylo by to určitě příjemnější pro všechny (jestli tedy nějací jsou) čtenáře.


Zjištění no.2 =>; Jsem frigidní, neschopná a líná a musím s tím něco udělat. Ještě jsem nenašla způsob jak s tím budu bojovat, ale nějak budu muset. Sedět 4 dny (i víc) v kuse doma a nedělat nic a jen si říkat "to a nebo tamto je potřeba udělat" není možný. Asi je to tím, že teď nechodím do práce ani do školy, ale i tak bych mohla trošku žít a nechovat se jako Petty a Selma dohromady :)


Zjištění no.3 =>; Být samotář je fajn pokud nechcete mít "fashion blog". Aneb chodit všude sama mě baví a vpodstatě to i preferuji, ale nemá mě kdo fotit a sama se nevyfotím tak jak bych potřebovala. Tak se snažím najít způsob jak to vyřešit aniž bych kvůli tomu musela někoho mít všude s sebou. (pokud má kdokoliv, jakýkoliv nápad, sem sním! Nejlepší nápad odměním pytlíkem bonbonů :*)



Žádné komentáře:

Okomentovat