pondělí 11. dubna 2011

For Garden, For Greenery, For Habitat, For Furniture

 Záměrně jsem vypsala názvy všech současně probíhajících výstav, protože jsem poctivě prošla všechny pavilony a můžete se tak pokochat tou "krásou" co tam byla.
Považuji se za člověka, který hodně chodí po výstavách a po různých akcích atd. tudíž si myslím, že mám docela přehled. A tak se nebojím říct, že tahle výstava stára za h....! Možná ani za to ne. Děkovala jsem bohu za to, že mám zlevněnou vstupenku a nemusím paltit plných 100,-, protože i za těch 50,- to nestálo.
Čekala jsem na For Garden něco na způsob Země živitelky, nebo Zemědělce, případně Zahrady Čech. A ono ouha, nic. Hala poloprázdná, pár úplně blbých stánků o ničem. Líbila se mi robotická sekačka, různé malé kombajny a buldozery. ale to bylo tak všechno.
Na For Furniture jsem čekala nějaké pěkné designové kousky nábytku. Něco co si sice nebudu moci koupit ani v příštím životě, ale aspoň se na to ráda podívám. Místo toho se jednalo o festival nevkusu a kýče. A to takovým stylem, že jsem neměla sílu ani to vyfotit ze strachu, že mi to někdo začne vnucovat. Všude kde byl nápis "výstavní sleva" stálo 50lidí a prali se o to, kdo si tu hnusnou sedačku pořídí domů. Neskutečné. Jediné co tam bylo opravdu krásné, byl luxusní zahradní nábytek. Boužel jeho prodejci se tvářili tak otráveně, že jsem ani neměla šanci zjistit co stojí.
Na For Greenery, měli hezká dětská hřiště, asi 3 a víc nic.
For Habitat jsem čekala, že bude o maltách, spárovacích hmotách a cihlách. Místo toho tam měli bazény, výřivky a vestavné skříně. Tak aspoň jedna část výstavy byla koukatelná.
Venku jsem si koupila dva truhlíky a jela jsem domů s pocitem, že něco tak hrozného jsem opravdu dlouho nezažila.















1 komentář:

  1. Ty jo, jsem se tam chystala, ale nakonec nešla, tak mám být ráda, že jsem za to ty peníze nedala, jo? Ach jo, škoda, znělo to slibně...

    OdpovědětVymazat