pondělí 11. dubna 2011

Výstava koček v hotelu Pyramida

Myslím, že jsem tak nějak touhle akcí započala zánik mého vztahu (což jsem netušila tehdá a o tom později) a hlavně jsem začala po zimě zase trochu žít a ne jen sedět doma a čumákovat na televizi.

Mí drazí rodiče jeli na kočičí výstavu a matka chtěla ještě kamsi na orchidee, že tam mají báječné botanické kousky a ona, že jeden musí mít. Aby bylo jasno, moje máma je velká pěstitelka, orchideí má doma asi 90 (někdy vám to tady ukážu, řeknu jí ať to vyfotí), z toho jí tak 70-80 kvete. U nich v ložnici to vypadá jako v botanické zahradě. Já tak úspěšná v pěstování, teda rozhodně nejsem. Mám jich doma asi 6 a nekvete mi žádná. Já, ale taky nemám čas kolem toho celý den skákat, máčet je a vyprávět jim pohádky. Což jak znám svou mámu, ona určitě dělá. Ale kytky jsou to krásné a mě těší se na ně aspoň dívat ve skleníku. Tak tedy, nejprve skleník a potom kočky.
Já kočky zbožňuju, mám ráda i psy, ale kočky jsou prostě něčím lepší. Jsou to osobnosti, pes je pro někoho kdo chce někomu vládnout. Já si s kočkami tak pěkně žiju pospolu. Mám tři kocoury a když o sebe nestojíme tak si jdeme z cesty. Tak nějak si to představuju i v jiných vztazích než páníček a kočička :-)

A protože jsem hodná tak jsem vám to všechno vyfotila, aby jste se taky mohly pokochat, kytičkami, kaktusy, kočkami chlupatými i úplně bez chlupů.








Žádné komentáře:

Okomentovat