neděle 11. prosince 2011

Na Náměšti a v okolí...

Abych vás netýrala 100 fotkami v jednom příspěvku tak jsem se rozhodla brněnský výlet rozdělit na dvě části.

Cestou domů jsme se totiž zastavili v lese na houby (což se ukázalo jako pěkná blbost, protože tam žádné nebyly) a také v Náměšti nad Oslavou na zámku. Podívat se po letech jak to tam vypadá. Když jsem byla malá tak jsme tam totiž každý rok jezdili na dovolenou. Asi pět let po sobě jsme trávili na tomto zámku. Moc ráda na ty roky vzpomínám. Bydleli jsme v křídle zámku kde se neprovází, já se převlékala za princeznu a courala se zámeckou zahradou :-) Jezdili jsme na výlety po okolních hradech a zámcích, v Třebíči mi naši koupili mého prvního křečka, chodili na houby a pátraly po zámečcích a stavbách Haugviců, které upadly v zapomnění.
Úplně tam na mě dýchla nostalgie a strašně mě mrzelo, že se to nebude už nikdy opakovat. Měli bychom doma oprášit rodinná videa a podívat se na výlety z dob kdy jsem byla malá, asi to navrhnu jako zábavu na moje narozeniny. Čím jsem starší tím radši na něco vzpomínám. Ale dost nostalgie, podívejte se sami jak je to v Náměšti krásné (a taky na sochy co byly vystavené v zámeckém parku - obzvlášť ten šnekočlověk mě baví)
A nakonec ještě daňci v Obůrkách, kde jsme se stavili na douzované cígárko, což je taková rodinná tradice, že kdykoliv jedeme okolo musíme se tam stavit. Obůrky jsou motorest s restaurací (specializující se na zvěřinu) a venkovním grilem kde mají uzené klobásky (to jsou ty cigárka, takové dlouhé párky kořeněné) a taky pivo :-) a taky tam právě mají daňky (odtud ten název "obůrky") které můžete vidět na fotkách.










 Tohle je můj milovaný altán, jako malá jsem si tam představovala romantickou lásku co mě jednou čeká a hrála si tam na svatbu :-)











Žádné komentáře:

Okomentovat