středa 15. srpna 2012

Dovolená 6.-9.8.2012

Po delší době kdy jsem byla pořád v práci jsem měla konečně dovolenou na kterou předpověď nehlásila samé deště a tak jsem mohla vyrazit na pár dní relaxovat na chatu s vidinou toho, že nezmrznu, možná se i vykoupu a konečně dočtu knihu.

V pondělí jsem s obrovskou krosnou plnou jídla vyrazila směr Slapy. Lesní cesta jsem od soboty věděla, že je pekelná a tak jsem jela v holínkách :-) lidi koukali, ale já byla šťastná, že dojdu dolů bz úhony. Chtěla jsem vám cestu vyfotit, ale vzpomněla jsem si na to až když jsem byla zpátky v Praze :-D tak si ji představujte jako lesní cestu, rozježděnou od aut, kterou třikrát kříží potok, všude je bláto a kde není tam jsou aspoň vylezlé kořeny. No na lodičky to zkrátka není :-) na Smícháči jsem si dala milované bubble tea, které je na cestě na chatu už prakticky tradicí :-)



U chaty jsem zjistila, že široko daleko není ani noha. V žádné z okolních chat, žádný obyvatel. Takový klid si ani neumíte představit. Vybalila jsem se, uklidila jídlo, četla si. Přivlekla jsem si z Prahy Hru o trůny, rozečtenou asi do půlky s tím, že ji dočtu. Těch 800 stran mně nejdřív děsilo, ale nakonec to dobře dopadlo ;) Večer jsem si ogrilovala kus masa a asi v devět večer šla spát, protože jsem byla úplně vyřízená a venku byla šílená bouřka, což se na naší plechové střeše postaralo za dokonalé uspání. Miluju usínat za zvuku deště bušícího na plechovou střechu.

Grilování
Pokus o zachycení deště :-)
Moje večeře XD
Vstávala jsem brzo, kolem osmé už jsem si vařila čaj k snídani. Svítilo sluníčko a vypadalo to na krásné počasí. Četla jsem si a potom se věnovala nějakým pracem kolem domu. Vyčistila jsem odvodňovací rýnu vedle domu a svah vedle ní a upravila mycí koutek u sudů aby se dal používat k tomuto účelu :-) Vyplela jsem kolem růží a zalila je hnojivem. Jedna z růží co vypadala mrtvá, se zázračně uzdravila a vyhnala několik výhonů a vypadá to, že bude žít. Odpoledne se udělalo ošklivo, bylo takové divné polojasno a na sezení trochu chladno, ale svetr a deka to vyřešil a já si četla a četla a četla. Večer jsem si v zapadajícím slunci šla zaplavat. Dokonalost.


Třetí den jsem měla nepříjemný budíček v 5h ráno v podobě šíleného hlodavce, který se nám pokouší prokousat do baráku. Peklo. Nakonec se mi ho, ale podařilo odehnat a spala jsem dál. A přes jsem si skutečně už jen četla. Tedy kromě chvíle kdy jsem si hrála na Hunger Games :-D



Like a boss! XD

Katniss je moje nové druhé jméno :-D
Počasí nic moc a tak jsem zbytek dne zabalena ve svetru posedávala na sluníčku když náhodou vylezlo a četla si až jsem dočetla :-) a jelikož další díl jsem měla v Praze tak jsem se jala prohledávat místní knihovnu a začala jsem číst Na Větrné hůrce. Geniální kniha. K večeru jsem si šla opět zaplavat.
I poslední den mě v 5h ráno probudil hlodavec. Zřejmě má hodinky, protože vždy přesně v 5h a 10min začal hlodat sádrokarton. Boží zvuk. Fungovalo na něj světlo. Když se dal do přístřešku nad dveřmi, fungovalo Country radio :-)
Během dne se potom ukázalo, že hlodavec country nerad, takže než jsem jela domů, nechala jsem nahoře zapnuté radio. Snad to bude fungovat jako plašič a hlodavce příště nenajdu v baráku. Pokud ano, tak pošlu do Country radia děkovný dopis :-D
Odpoledne jsem se zbalila a odjela zpátky do Prahy. Trošku špinavá jako vždycky, ale odpačatá a připravená vrátit se do reality.
Malá ukázka jídelníčku :-)
 A málem bych zapomněla, celou dobu jsem měla v přístavku (což je taková naše kůlna s kadibudkou dohromady) malého roztomilého kámoše :-) Plch velký. K jeho smůle je to asi on kdo se nám cpe do baráku, tak ho budeme muset nějak vypudit, ale jak to nevím když je chráněný :(








PS:V pátek, poslední den dovolené, jsem si vyřídila splátkový kalendář ve škole a tak vám můžu oficiálně oznámit, že jsem přijatá a od září budu zase studovat :)) Dokonce se i těším ;-) Tak třeba to tentokrát už i dodělám :-D

4 komentáře:

  1. ježiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiš<333333333333

    OdpovědětVymazat
  2. á pěkný zvířátko i roztomilé,ale bydle bych s ním nechtěla :-))) Prosím a kde na smíchově maj bubble tea Janka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Smíchovském nádraží mají bubble tea. Je tam takovéto coffee to go na rohu u zastávky příměstských autobusů, tak tam :)

      Vymazat
  3. PLŠÍÍÍÍÍK! ten je boží <3

    OdpovědětVymazat