pátek 3. srpna 2012

Nákupní horečka

Ty slevy mně zabijí. Mám teď novou úchylku, cestou z práce chodím relaxovat do obchodů. Vždycky se jdu "jen podívat" a potom odcházím s taškou XD jenže nekupte to, když to stojí třetinu že jo :-) Tentokrát jsem podlehla v tričkách. Triček není nikdy dost a i když já osobně jich mám asi milion tak nikdy nemám žádné vhodné :-D tak teď snad konečně. Taky asi nějaká co nikdo nenosí vytřídím a dám pryč, na co je tu skladovat když jsem je na sobě neměla třeba rok nebo nikdy.

Níže se můžete pokochat co jsem si koupila a tiše závidět :-)
Největší radost mám asi z triček z Espritu. Zbožňuju jejich trička. Mají naprosto úžasné střihy a materiály. Jen teda ty ceny :-( většinou jejich trička kupuju na hrabárně, ale tentokrát jsem vlezla do obchodu, že jako slevy atd. tak to omrknu a uvidím. Spíš jsem se opravdu šla jen podívat co mají v nabídce, že bych po výplatě možná šla něco koupit. Vevnitř se mě ale ujala úžasná a milá prodavačka, naprosto perfektní servis prostě. Popsala jsem jí co sháním, ona mi ukázala asi čtyři trička, donesla mi je do kabinky, tam semnou konzultovala jestli mi to sluší nebo nesluší a když bylo potřeba nosila mi větší velikosti a pořád se usmívala a tak jsem nedokázala odejít bez nákupu. Navíc teda obě modrá trička, mají perfektní střih, dělají krásný výstřih a stála opravdu málo. Doma jsem dokonce zjistila, že to s límečkem bylo zlevněné ze 749,- na 249,- to jsem docela čuměla. Za původní cenu bych si ho teda vážně nekoupila.



Nemám moc ráda značku Playboy. Většina jejich věcí je taková divně laciná a přisprostlá, ale když byla teď na mall.cz sleva na bižuterii této značky, šla jsem se jentak podívat co tam mají a hlavně kolik za to chtějí. Řetízek "Miss April" mně nadchnul. Jelikož jsem v dubnu narozená, neodolala jsem :-) a za 249,- to jde si myslím :-)


Janina mi psala, že si chtěla koupit tričko s Rolling Stones, den na to jsem jedno potkala a jelikož jsem po takovém tričku toužila už asi od třinácti tak jsem ho okamžitě brala. Jaké bylo moje překvapení když jsem zjistila, že je to to co si chtěla koupit Janina :-D (Terranova 149;-) )


A když už jsem v té Terranově byla, rovnou jsem si tam koupila i nový pásek, který jsem už zoufale potřebovala. Voní po kůži, tak asi bude kvalitnější než ten poslední od ťiň ťonga a dokonce byl levnější, jen 79,- :-)

Ale aby to nevypadalo, že kupuju jen hadry, koupila jsem si taky dvě knihy ;-)


A až přijde příští týden výplata, rozhodně už nesmím nakupovat. Takový vítr mi na účtě už dlouho nefoukal XD

Žádné komentáře:

Okomentovat