neděle 5. srpna 2012

Posekat a na houby

Včera už se nám konečně podařilo vyrazit na chatu. Po skoro dvou měsících se našel víkend kdy nepršelo a tak jsme se vydali sekat trávu, kontrolovat úrodu a protože se tam od pondělí chystám na dovolenou tak taky trošku uklidit. A odpoledne zkontrolovat les u Dobříše, jestli čistě náhodou něco neroste.

Ukázalo se, že tráva není tak katastrofální jak jsme se obávali. Vlastně narostly jen kopřivy trošku a nejhůř vypadaly moje záhonky, kde bylo prakticky nemožné rozeznat to co bylo zaseto a to co se tam zaselo samo :-D Hodně toho taky snědla divá zvěř. Povalila stromeček co jsme tam dali a ožrala nám rybíz a růži. Nepochopitelné.
Na fotkách se můžete potěšit pohledem na to, jaká džungle tam byla:




 Můj otec je sekáč abyste věděli :-D


 A takhle krásně jsem to tam vyplela :-)


Laskavec. jediná rostlina co přežila. Ještě jakýtakž žijí slunečnice a vypadá to, že budeme mít měsíček a heřmánek, ale jinak teda všechno je pryč :-(



Druhé letošní koupání a test nových bot do vody :-)


Ještě jsme před chatou postavili stan, abych s tím neměla tolik práce až tam v pondělí přijedu a já jsem vevnitř zametla, poklidila a srovnala, protože semnou na dovolenou možná pojede M. tak aby to tam nevypadalo jako v chlívku, stačí ten bordel co se uklidit nedá :-D


Potom jsme se vydali do lesa. Na Dobříš kam chodíme na houby je to ze Slap kde máme chatu docela kousek takže jsme šli omrknout oblíbené houštiny. Boužel jak níže uvidíte to bylo dosti marné a nebýt toho, že matka našla nějaké houby na Slapech tak jsme měli prd a ne houby :-)






 To je obsah mého košíku XDDDDDD



Cestou domů jsme se stavili na nákupy, naštvali se v obci Lety, kde nám zrušili naši oblíbenou vesnickou sámošku a nahradili ji Billou. Blé.

Po příchodu domů jsem se nechala vyhecovat svojí matkou a šla s ní ještě na procházku. Dostaly jsme trekové hole, ona k narozeninám a já k svátku a tak s nimi teď pobíháme po okolí. Včera jsme ušly skoro 5km. Je to úplně boží věc ty hole. Každému bych to doporučila. Mnohem příjemněji se s tím chodí než bez nich. Člověk se díky nim pořádně narovná a tak se mu dobře dýchá a nebolí ho záda po delší procházce. A je to první věc, která mi dokázala zpříjemnit cestu do kopce, kterou jinak strašně nesnáším :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat