středa 12. června 2013

Kuchyň I.

Jubilejní 100. příspěvek věnuji kuchyni, protože ona si to zaslouží :-) A ještě jí potom věnuji několik dalších, protože to zatím ještě není hotové a každým dnem přibývají nové a nové udělané věci.

Na začátku června jsme se vrhli s vervou do kuchyňských prací. Konečně jsem natřela i druhý korpus vrchních skříněk.

 A dali jsme se do výroby nové skříňky pod dřez, protože stará vypadala jako po povodní, celá se kroutila a stála křivě. Tady můj šikovný tatínek připravuje kotoučovou pilu.


A tady to je....moje krásná nová skříňka. Vlastně jen t část na šuplíky zůstala původní, ten zbytek je úplně celý udělaný nově. A ještě se tím skříňka zvětšila asi o 5cm.


 Tady je můj krásný nový sokl, protože přece na novou skříńku nedám hnusný starý sokl :-)

 A nejzásadnější nákup - nový dřez. Děkuji firmě Ikea, že něco tak krásného vyrábí. Jsem do něj beznadějně zamilovaná. Rozhodně to bude jedna z nejhezčích věcí v kuchyni.

Umístila jsem na svá místa vrchní skříňky.


 Sokl se natřel na černo. protože bílý by se špatně udržoval.
 A natírám a brousím a natírám a brousím jako vzteklá....



A takhle krásně to potom vypadá když je to přimontované a hotové....:))


 I druhá skříňka dostala krásný nový sokl.
 Potravinová skříň dostala horní dveře....původně jsem zvažovala jiné úchytky, ale nějak jsem si u pana Ikey nevybrala, tak jsou všude stejné.

A v neděli 9. jsme začali dělat to nejzásadnější. Kuchyňskou desku, která se doteď bála ve sklepě. Začala jsem tím, že jsem na hrany nalepila krycí pásku. Nejtitěrnější práce z celé rekonstrukce, ale vpyadá to naprosto perfektně.

Test umístění skříněk, jestli se to tam všechno vejde....

 A test jak to bude vypadat s pracovními deskami....
Pravá strana hotovo. Deska namontována. Ty zvláštní držáky ve skříňce těsně pod deskou jsou takové lyžiny na uklizení válu. Naprosto báječně praktická věc.

 Tohle je moje krásná, nová zásuvka v kuchyni, bez které bych se asi zbláznila. Protože mít jen jednu zásuvku v kuchyni je opravdu málo. Ještě na tak blbém místě jako ji mám já. Ještě, že můj otec je tak šikovný a umí tyhle věci vyřešit.

Tady už obkresluji dřez....
 a tady už papá vyřízl díru a připravujeme to k usazení dřezu.

 Upravili jsme skříňku...

 A umístili desku s dřezem....je to tak strašně krásné, že je to až k neuvěření.



Už to začíná docela vypadat jako kuchyň :-) Vlastně toho chybí už docela málo dodělat. Moje vize stěhování v červenci, začíná dostávat reálné obrysy.

Žádné komentáře:

Okomentovat