středa 5. června 2013

Květen

Květen ve fotografiích....a zároveň úplně první post psaný v bytě. Zrovna lehce prokrastinuju během natírání kuchyně :-) a taky trochu obědvám ;-)


Takže květen. Pokračovalo se stěhováním. Po nábytku jsme od babičky přivezli i krabice s věcmi. Nádobím, hrnci a dalšími blbinami do kuchyně. Taky velký vysavač a spoustu dalších věcí jako třeba mojí domácí pekárnu, což jak jistě chápete teď využívám nejvíc :-D

Začali jsme připravovat kuchyň na pracovní posun. Táta zabetonoval díry...
a potom natáhl omítku aby se mohlo vymalovat a udělat "kachličky" za linkou....
V ložnici jsme pověsili lustr. Tohle světlo miluju už od dětství. Měli jsme ho v našem původním bytě v obýváku a jsem fakt moc ráda že se mu našla uplatnění a nemusí být ve sklepě.


A v kuchyni jsme ze zářivky udělali žárovku aby se mohl začistit a malovat strop...potom sem přijde jiná zářivka a po délce místo na šířku. Chtěla jsem původně lustr, ale kvůli množství světla je zářivka nejlepší řešení.

tady už definitivně začištěná a uhlazená omítka...aneb připraveno na malování.

Takovou budu mít podlahu v kuchyni....už jsem si ji konečně koupila. Zatím je její pokládka trochu v nedohlednu, ale to přijde. Hlavní je, že už se tu válí :-) To stejné bude i jako "kachličky"
A malujeme....teda nejdřív tmelíme praskliny....

a zakrýváme nábytek....

Namícháno....moje vysvěná "mátová" je v kýblu :-)

zatímco papá maluje strop....
Já začínám dělat mátou složitá místa kolem trubek, dveří apod. zkrátka všude tam kde se válečkem nedá....

a tady už to propuká ve velkém....



Během několika dalších dní jsem vyčistila a natřela potravinovou skříň....

udělala jí novou utíratelnou podlahu....(v pravo dole můžete vidět větrací otvor ven z baráku, ještě jeden takový je nahoře aby to mělo průvan. Je to prostě ta nejlepší spižírna na světě :-))

Rozebrali jsme skříňku pod dřez a vymysleli jak jí opravíme aby to byla skříňka a ne fujtajbl :-)

A v chodbě udržujeme konstantní nepořádek :-D
A úplně na závěr prázdná skříň....šatní skříň....konečně jsem vytřídila babiččino oblečení na "ještě nositelné" a "na charitu" a budu si sem moct nastěhovat svoje oblečení....a někdy vám ukážu co jsem z babiččina šatníku zabavila pro svou potřebu ;-)
To je myslím na jeden měsíc práce až až. Pohlo se s tím opravdu až neskutečně. Konečně to začíná vypadat že se sem nastěhuju. Plán je takový že na začátku července, tak uvidíme jak to půjde v červnu. Ještě by to chtělo nějakou práci :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat