středa 9. října 2013

Říjen

Je tady říjen a s ním taky opravdický podzim. I když já bych spíš řekla, že podle ranních teplot už je rovnou listopad. Miluju podzim, když svítí sluníčko, stromy se zbarví všemi barvami a vy se brouzdáte spadaným listím. Jenže takový podzim letos nějak není. Třeba se, ale přece jen dočkám aspoň na pár dní a snad při mém štěstí zrovna nebudu v práci :-)

Těšila jsem se jak budu psát o tom, že zase začínám s Ripped in 30 a jak jsem si udělala rozpis pěkně na celý říjen a jak tedy pokračuji v "hubnutí" a jak jde všechno podle plánu, jenže ono to najednou nějak nefunguje :-( Nejdřív jsem čekala až uběhne aspoň týden po antibiotikách, potom jsem to dostala a bylo mi strašně zle tak to bylo cvičení taky pasé a když to konečně vypadalo, že teď od pondělí potažmo od úterý začnu, tak jsem zase nemocná :-( Je to sice jen rýmička, ale víte jak to je, zrovna tohle je fakt smrtelná nemoc :-) Nicméně to pro mě znamená, že mám asi rozhozenou imunitu, protože hned jak mě trošku ofouklo tak jsem zralá na čaj a postel :-(  Snad zůstane jen u rýmičky. Od čtvrtka mám totiž naplánované volno abych mohla malovat chodbu. Tak snad se k tomu dostanu. Chtěla jsem i pokládat podlahu, bohužel fakt, že jsem šla minulý měsíc na týden na nemocenskou (prokletá angína) mi to jaksi překazil. Je opravdu děsivé jak to v téhle zemi chodí. Nějak mi hlava nebere proč to, že jsem týden nemocná, mi musí tak zmenšit výplatu, že mám sotva na běžný chod domácnosti a příští nemoc asi odchodím i kdyby mě to mělo stát život :-( Aby jste chápali, mám o 4tis míň a to je přesně ta částka která mi chybí na tu prokletou podlahu. Takže podlaha nebude :( stejně jako nebude žehlící prkno (zase) a spousta dalších věcí :-( Tenhle měsíc budu zkrátka ráda jestli budu mít vůbec na jídlo :-( Když jsem poplatila nájem a další věci tak ani nemám chuť se dívat na zůstatek na účtu :-( Zatracené peníze. Kéž by jednou přišel den kdy nebudu po výplatě mít týden deprese z toho, že mi zase nezbylo na nové boty :-(
Ale dost stěžování, i když mě to štve a už teď je mi jasné, že prostě do konce roku byt hotový nebude v což jsem opravdu hodně doufala, tak se těším, že bude aspoň vymalováno pokud do neděle neumřu na tu zákeřnou nemoc :-)



PS: I když necvičím, tak jídlo se stále snažím si hlídat. Akorát poslední dobou mám problém, že nemám moc hlad a sníst 5 jídel denně je pro mě problém. Asi se mi zmenšil žaludek :-) Váha se ale nehýbe naštěstí nikam (nikam je lepší než nahoru).

Žádné komentáře:

Okomentovat