neděle 20. října 2013

Teambuilding

Poprvé v životě jsem zažila tolik populární věc v dnešní době a to firemní teambuilding. Nemám ráda kolektivní zábavy a už vůbec ne když je to povinné a tak, takže jsem tam šla opravdu jen protože jsem musela, ale nakonec jsem byla moc ráda, že jsem šla, protože to bylo super.
Rozhodly jsme se jít na laser game, což je věc, která mě vždycky lákala a neměla jsem na ní s kým jít. Měla jsem trošku strach, že to bude trapas, ale já mám prostě tyhle myšlenky vždycky. Proto taky tak málo někam chodím.
Akce se, ale moc povedla i přes všechny moje obavy. Jsme v práci skvělá parta a naše šéfová, která samozřejmě nechyběla, je prostě úplně skvělá holka a mám jí čím dál radši. A moje kolegyně jsou úplně přesně tak správně střelené aby to bylo akorát :-) Doufám, že dlouho v téhle sestavě vydržíme, protože lepší tým by si člověk nedokázal ani vysnít (holky z Paula prominou). A doufám a těším se, že zase někdy takovouhle podobnou akci podnikneme.





Žádné komentáře:

Okomentovat