úterý 1. října 2013

Naposledy o září...

Ještě pár slov (a fotek) k září. Jen co mi přestalo být špatně a začala jsem aspoň trošku fungovat jako normální člověk jsem se naplno vrátila do života. Začala jsem vařit a péct a uklízet a chodit ven a poslední zářijové dny tak byly pěkně nabité a krásně díky tomu utekly.
Vyzkoušela jsem nový recept na tvarohové knedlíky/taštičky. Našla jsem ho kdesi na internetu a nadchla mně jeho jednoduchost, protože je to jen tvaroh, mouka a vejce. V receptu se psalo, že to mají být taštičky, tak jsem tedy dělala taštičky místo knedlíků a řeknu vám, že už nikdy víc :-D Jako vážně, i když těch pár co se povedlo, vypadalo opravdu krásně, mám na to takové tvořítko a vlastně to působí strašně snadně, ale jen než přijdete na to kolik náplně do taštičky patří zmažete celou kuchyň a půlku těsta hodíte do koše. Příště budou knedlíky.

Konečně jsem se po s154367976578 letech sešla s Janinou na kafe. Úplně takový malý zázrak vidět se v Praze a jít si jen tak pokecat. Doufám, že se nám zase brzy podaří to zopakovat :-)



Když už jsem byla na Masarykově nádraží dala jsem si Bubble tea....liči...moc dobrý :)

 Aby jste neřekli, že vůbec neukazuju králíčka tak tady jedna momentka jak Jaroslav nejradši lehává u televize. Zrovna jsme se myslím dívali na Ulici :-) On je úplný televizní maniak, už jsem dokonce uvažovala, že mu jí nechám běžet když nejsem doma, dívá se rád i z klece :-)


Tak a protože mě tady bylo málo, tady máte jednu fotku v sexy pyžámku, kterou jsem udělala aby bylo vidět jakou mám mega patku občas :-)

 A protože jsem zhubnutá a pořád je to vidět i když jsem přes angínu žrala prasárny a poslední týden v září té zdravé stravě zrovna moc nedala, tak jsem si konečně po asi pěti letech co ho mám v šatníku mohla obléknout triko s Garfieldem. Konečně v něm totiž nemám tlusté břicho, protože už žádné tlusté břicho nemám :-) (věřili byste, že je to fakt skvělý pocit?)


Jelikož jsem se na Masaryčce vyskytla ještě jednou, neodolala jsem a bubble tea dala znovu, tentokrát borůvkové a normálně v něm kromě praskacích kuliček plavaly i borůvky, to bylo moc dobré :-)

Tenhle set fotek je trošku sebestředný koukám, ale tak co, tady jsem polykala předposlední antibiotikum, to poslední jsem zapila o 8h později vinným střikem. Jo já byla vždycky rebel :-D  Jinak je to fotka z práce, foceno ve skladu :-) a tak hezky namalovaná tam jsem, protože jsem potom šla na rande ;-)

 Na rande na jazz a bylo to prostě super a já doufám, že to nebyl poslední jazz na který mě vzal. Ano on. Nechci a nebudu to tady nějak rozebírat, jen stručně řeknu, že když jsem před nějakým časem o sobě napsala, že jsem lesba tak jsem to tak doopravdy cítila a jelikož poslední vztah jsem měla se ženou a byla jsem spokojená, považovala jsem to za jasnou věc, navíc se mi odjakživa ženy líbily a ani teď se na tom nic nemění. Ale přece jen jsem s muži strávila spoustu let (a vůbec ne špatných) a definitivně přejít na druhou stranu se mi pořád nějak příčilo (možná i proto, že v Čechách prostě není tak úplně snadné být teplá a už vůbec není snadné si najít partnerku, všechny hezký ženský jsou zadaný nebo hetero), rozhodla jsem se jim dát ještě šanci. Třeba to prostě bylo je období kdy jsem se potřebovala vzpamatovat z posledního ne moc pěkného zážitku s mužem. Tak uvidíme, co se z toho vyklube. Zatím mám pocit, že jsem tak maximálně tady na tohohle jednoho chlapa a všichni ostatní mi přijdou pořád stejně nepoužitelní pro život :-) Jsem zvědavá jak rychle mi začne lézt na nervy :-)
Jedna  momentka z koncertu...

V práci jsme dostali voňavé dárečky, sprchový gel a tělové mléko z nové limitované edice Pomeranč&Grep moc se těším až se s tím umyju a namažu, voní to úplně božsky. Ještě máme voňavku (která mě, ale voní jako osvěžovač na záchod), krém na ruce který je úplně výborný, sirup který je strašně dobrý hlavně zalitý horkou vodou a ovocný čaj, co krásně voní.

Tak a protože konec měsíce je ideální chvíle kdy s něčím skončit aby člověk začal příští měsíc čistý, skončila jsem zase na chvíli s blafy a dala si poslední prasečí jídlo v podobě gyrosu :-) a taky jsem si dala poslední cigáro a rozhodla se přestat kouřit, tak uvidíme jak dlouho to vydržím. To první asi bez větších problémů, to druhé už bude horší, tak mi držte palce.

2 komentáře:

  1. Fůha, to je novinek :) Jára je bezva a ten sirup zní zajímavě!

    OdpovědětVymazat
  2. ježiši taštičky, ano vypadá to tak jednoduše.... půlka se jich rozerve při balení půlka se rozkydá v hrnci.. jakej já měla vztek, když jsem je dělala

    OdpovědětVymazat