čtvrtek 24. června 2010

1200 kj není totéž co 1200 kcal !

Naštvala jsem se na svůj velký zadek a rozhodla se, že už se na něj nemůžu dívat. Začala jsem měnit životní styl. Rozhodla jsem se nasadit tvrdý a přísný režim spočívající ve zvýšení pohybu (tedy z toho, že nedělám vůbec nic budu aspoň trošku něco dělat) a hlavně ve změně jídelníčku. Rozhodla jsem se, že 1200 kalorií je to ideální číslo, které když denně pozřu v podobě potravin tak by se moje váha mohla začít hýbat. Místo do McDonalda a k číňanům chodím do BioMarketu a tam si kupuju Cottage a tmavé pečivo. Už se držím 4 dny! Dnes mě, ale při zkoumání internetu (zatímco jsem se nudila v práci, protože lidi nikde, číst se mi nechtělo a obočí už jsem si dávno vytrhala) napadlo se podívat jak to s tím ideálním příjmem kalorií vlastně je. A našla jsem zajímavou věc. Příjem 1200 kcal pokud hubneme je optimální. Odpovídá to přibližně 5040 kj. Jenže já si myslela, že ten příjem má být 1200 kj a tak jsem měla pocit, že vůbec nic nesmím jíst :-D takže jsem teď strávila 4 dny na zelenině :-)) ne, tedy, že by mi to nějak uškodilo :-) Ale od zítřka se možná najím i malinko víc, když teď vím, že informace, že něco má 1000kj neznamená, že po pozření mi naskočí kilo na váze :-)
Snažím se k tomu přidávat pohyb. Chodit hodně pěšky a taky jsem začala běhat. Tedy v úterý jsem byla a vzhledem k tomu, že mě ještě pořád bolí nohy nemám odvahu jít znovu. Ne to ne, ale spíš nebyl čas. Zítra ráno to zkusím. Taky jsem v úterý trošku posilovala. To dnes zopakuju. Tedy hned jak dopíšu tenhle blog.
Taky jsem si dnes v lékárně koupila psyllium. To je vláknina rozpustná ve vodě. Člověk by potom neměl mít hlad a je to prospěšné i různě jinak. Jde o semínka indického jitrocele. (http://www.psyllium.cz)  Jsem na to zvědavá. Snad mě to nezabije. Zatím jsem si koupila jenom 50g balení, stálo jen 38kč, takže když to bude hnus může mě uklidnit, že mi to nezlomilo peněženku :-)

O víkendu se chytám na chatu na Slapy. Sice jen na jednu noc, ale vzhledem k tomu, že nemám páru v jakém stavu to na chatě je tak to asi bude úplně stačit. Myslím, že mě tam čeká nejedna zábavná činnost, např. posekat zahradu kosou :-) nejlepší relax tahle chata...asi si vezmu foťák a udělám si výlet do lesa...




Info:
Pondělní váha 75kg (váženo večer po dni stráveném se zeleninou, jinak to bylo 78kg když jsem normálně jedla jak jsem byla zvyklá). Míry udat nemůžu, neb nemůžu najít metr :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat