pondělí 30. července 2012

Hell's week

Prožívám teď poněkud perný týden. Onemocněla nám kolegyně z kuchyně a byla jsem požádána abych převzala její směny, tak už týden makám v kuchyni od 6h ráno až do nevidim. Po sedmi dnech v kuse kdy už jsem totálně odpadala a měla jsem pocit, že brzo umřu jsem dostala spásný nápad...nákupy! Neznám nic co by mi dokázalo tak zvednout náladu jako nakupování :-) No a protože zrovna probíhá spousta slev úplně všude, mohla jsem si i něco koupit, ne jen okukovat :-)



Kokosový antiperspirant a pěna do koupele z M&S (každý za 29,-)

Nejvíc nejlepčejší a nejvoňavější krém na ruce co jsem zatím měla. Balea vede. (29,90,-)

Moje nová láska - Yves Rocher. Vlevo šumivá malinová kostka vpravo malinové tělové mléko. Vůně naprosto dokonalá a ještě jsem se přidala do YR klubu a dostala taštičku a kartičky na slevy, mimo jiné i slevu do kosmetického salonu YR, už se těším, že si zajdu na trhání obočí a barvení řas, nebo na depilaci, nebo na obojí :-)

Úlovek z Bershky. Za 149,- prostě úplně nejvíc nejlepčí veverčí tričko.

Černé lodičky. Už delší dobu jsem si uvědomovala, že nevlastním v botníku klasické černé lodičky do divadla nebo ke kostýmu. Tak už je mám. (M&S 119,-)

Další laky do sbírky, já si prostě asi časem pořídím všechny barvy  :-D Na ten vpravo jsem hodně zvědavá, je totiž dvoubarevný, takový zvláštně zeleno falový.

KONEČNĚ jsem sehnala top sealer! Hurá, už jsem ani nedoufala, asi čtvrt roku jsem všude narážela na prázdný regál.

Nejvíc nejkrásnější láhev na vodu na světě. Litrovka co vypadá jako půllitr. Naprosto boží dvě ledové kostky. Aneb konečně lahev do kabelky :-)

Botičky na "podzim" tedy na sychravé počasí pro outfity kdy se nehodí kecky :-) (ťinťong 245,-)

Nakonec jsem si udělala spoustu radosti a zvedla si tím náladu v tomhle unaveném a přepracovaném týdnu. Kéž by to šlo častěji :-)

2 komentáře: