neděle 26. května 2013

Březen

Březen ve fotografiích...

Poslední práce v koupelně, přidělala jsem na umyvadlo všechny ty výmysly pana Ikey :-) a dala dovnitř konečně pračku, připojila ji a zprovoznila. Uf. Skoro jsem přestávala věřit, že to někdy nastane.




Konečně jsem umyla okno v ložnici a dala na něj čisté záclony.
 Taky jsem smontovala první věc z mé staré domácnosti. Špajzovou polici, která tady bude mít úplně jiné uplatnění. Zatím je v ní mikrovlnka a zvažuju, že jí tam nechám. V kuchyni na ní nějak nemám místo a tady se schová za hadr (záclonky, firhaňk nebo jak to chcete nazvat) a zapnu si jí jen když jí budu potřebovat. Od kuchyně je to kousek.
PS: Uvnitř se vaří moje úplně první vařené jídlo v tomhle bytě, něco od Magi z pytlíku, ale je to první vaření :-))

Přeskládala jsem obývák, úplně totálně, jeho staré uspořádání se mi vůbec nelíbilo. Takhle je to mnohem praktičtější a nemůžu si pomoct, ale přijde mi ta místnost jednou tak veliká.
(jak to vypadalo předtím tady http://squirrelslifeinnut.blogspot.cz/2012/12/every-cloud-has-silver-lining.html )

A jak jsem to tak přeskládala došlo mi, že bych to tam mohla vymalovat....a tak jsem to udělala. Během dvou dnů (tři pokud počítám i přikrývání a uklízení) jsem získala tu nejútulnější místnost na světě :-))


Malování stropu

Stěny když to bylo úplně čerstvé....
a tady už suché :))

a celá místnost po malování už uklizená.
 Využila jsem svinčíku po malování a vyčistila důkladně parkety v obýváku. I můj otec, který v tom bytě vyrostl měl pocit, že jsem položila novou podlahu jak jsem to vydrhla. Však jsem tam taky lezla po čtyřech a hadříkem drhla parketu po parketě, ale už ta podlaha konečně vypadá jako dřevo :-)



A taky se udělal posun v kuchyni po dlouhé době. Konečně jsme zrušily větrací mřížku a nahradili ji ventilátorem. Bude to suplovat digestoř, kterou jsem nechtěla. Je drahá a hlučná a já to nemám ráda. Navíc taková aby se tam hodila by stála tolik peněz, že si to ani nechci představovat :-) Navíc když máte v kuchyni okno jako hrom tak je digestoř docela zhýralost. Týrat sousedy smrady z mojí kuchyně můžu i pomocí tohohle ventilátoru (muhehe)


Žádné komentáře:

Okomentovat