neděle 26. května 2013

Únor

Tak tedy podrobně únor ve fotografiích....

V únoru jsem hodně nakupovala. Tedy rozhodně víc než jiné měsíce. Potřebovala jsem nové boty do nové práce a taky něco na sebe abych v tom módním světě nevypadala jako trhan :-)
Tady tedy pár úlovků z báječných únorových slev, dohromady jsem utratila asi tisícovku což je neuvěřitelný prostě, protože jsem si toho koupila víc než vám ukazuju. Ještě navíc jedny boty, takové kotníčkové semišky a ještě jednu kabelku takovou pseudochannelku a jedno tričko a dvoje kalhotky :-)
Kovbojský kozačky z New Yorkru za 249,-
Náhradnice za mou milovanou H&M kabelku do které se vešel celý svět. Carpisa 311,-
Aktovka New Yorker
Šato-tunika Gate
Kromě nakupování na sebe, jsem si udělala radost a koupila si i něco "do sebe" a zašla si na sushi do mého milovaného Sushi Tamda.

A po asi milionu let jsem se nechala ostříhat v kadeřnictví. Vzala jsem tu přípravu na nové místo prostě z gruntu :-)
Jak to dopadlo a že to bylo celé k ničemu už víte ze souhrnu v předchozím příspěvku. Kdybych to byla bývala tušila tak jsem se na to vykašlala :-)
A teď už byt. Únor byl v tomhle směru hodně produktivní. Konečně jsem totiž dodělala koupelnu....

Umydalo zatím připravené na chodbě :-)

Koupelna připravená na sprejování dlaždic. Nakonec jsem se rozhodla je přestříkat bílou barvou na auta. Přišlo mi to jako nejlepší řešení. Bylo to teda pracnější než jsem čekala, ale zase jsem se u toho docela dobře bavila.



A to už jsem já, připravená na sprejování :-D Aneb není větší zábavy než vzít si ochranný oblek a respirátor :-D

A hotovo! Nejvíc je změna vidět tam kolem těch trubek od umyvadla, tam to bylo hodně černé a ošklivé. Ale celkově si myslím, že výsledek je super. Spáry jsou díky tomu úplně dokonalé a dlaždičky vypadají čistě. Ve skutečnosti to vypadá ještě líp než na fotkách, ty trošku zkreslují. Je to opravdu o moc čistší a bělejší.




Dalším velkým krokem byla podlaha.....
Záchod....tady ještě bez lišty kolem dokola. Tu si domyslete, tuším, že jsem to nevyfotila :-(

Koupelna před.....

A koupelna po...:-)

A tady už hotovo a finíto....umyvadlo na svém místě a lišta kolem dokola.....je to tak krásné, že tomu ani nemůžu uvěřit :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat