středa 29. května 2013

Duben

Duben ve fotografiích....
V dubnu jsem zase hodně pohla s bytem. Tentokrát i hodně se stěhováním.

Na začátku dubna jsme měli v ulici vyhazovací kontejner tak jsem toho využila a společně s matkou jsme vyházely všechny krámy z ložnice. Staré postele a peřiňáky a hroznou hromadu věcí. Šli jsem tam asi desetkrát do toho kontejneru. Neuvěřitelné úplně. Když se to dalo všechno pryč, najednou je ta místnost obrovská.

A jak už tak byl ten pokoj prázdný rovnou jsem ho asi šestkrát vytřela a potom připravila na malování.


A takhle to namíchané vypadalo v kýblu :-) Původně jsem chtěla ložnici bílou, potom světle šedou, někde mezi tím jsem chtěla obří fototapetu za postel a nakonec jsem se rozhodla pro modro-šedou. Koupila jsem tónovačku s názvem "holubí modř" a těšila se jak to bude krásné :-)

Mokré to vypadalo super, přesně jako ta barva co jsem chtěla....

Ale jak to prosychalo začlo to vypadat jako blankytně modrá. Nu což, modrá je dobrá.
(do druhého dne to ale ztmavlo a když tam jsou ty červené záclony, které se tam nějakým zázrakem hodí tak to vypadá úplně báječně a v závěru jsem ráda, že je to tak světlé a pastelové, protože aspoň ta místnost nepůsobí stísněně)




Po malování přišel čas na velké stěhování skříní a vytvoření něčeho co by se dalo nazvat "šatnou"....

A takhle už je to hotovo :-)
Moje milované dětské závěsy...:-))

Konečně jsme v dubnu dojeli koupit desku do kuchyně. Nakonec jsem si vybrala takovouhle i když jsem původně měla vybranou bílou. Tahle se tam bude ale asi hodit mnohem, mnohem víc.

A na konci dubna přišla neuvěřitelná věc, kdy jsem málem skákala do vzduchu radostí z toho že se to skutečně děje: odvezly jsme od (druhé) babičky mou starou postel a nábytek co jsem u ní měla uskladněný...

Bylo to trošku dobrodrušství.....


Ale je to doma!!!

Kromě toho co vám ukazuju na fotkách se samozřejmě v bytě pořád něco myje, vyhodily jsme s mámou mraky věcí z kuchyně, staré hrnce a omlácené talíře apod. To co nám přišlo, že stojí za záchranu jsme umyly a až bude hotová kuchyň tak se to do ní nastěhuje.
Taky jsme už začaly umývat nábytek v obýváku a on po zásahu leštěnkou úplně změnil barvu :-D Jo, není nad to když něco utřete a zjistíte, že to není tmavé dřevo, ale špína :-)
Začíná se to pomalu, ale jistě blížit do nějakého bodu kdy už to bude skoro hotové.

2 komentáře:

  1. S každým postem o bydlení mám čím dál větší chuť taky zařizovat, není nad to, když vidíš, jak se ti to postupně mění pod rukama v úplně jiný byt :) Kdy se plánuješ stěhovat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že na začátku července. Už začínám mít doma ponorku, nejvyšší čas zmizet :-)

      Vymazat