neděle 1. září 2013

Druhá 1/2

Tohle bude hodně stručný příspěvek a to i na fotky, ale přišlo mi správné ho udělat, když už jsem psala o první polovině :-) A na závěr přijde velké odhalení toho co jsem celý srpen tak úzkostlivě tajila a co vás čeká na blogu dál, protože je to tak velké, že si to zaslouží spoustu a spoustu příspěvků a já doufám, že vás to nadchne tak jako mě. Ale to až nakonec.
V druhé půli srpna se mi konečně dostaly do ruky moje první stravenky v životě, které jsem si poctivě odpracovala a zaplatila :-) Mám z nich radost jak malé dítě, přijdu si tak nějak důležitě, když v Albertu platím stravenkami. Přitom je to blbost, možná je dostává i ta paní za pokladnou, ale mám z dětství zafixováno, že když jsme byli na základce a někdo měl stravenku když jsme byli na výletě tak ten byl borec, protože mohl jít na jídlo do McDonalda :-D 

Taky jsem byla hodně šikovná a málem mi uhořela ruka. Chudák chňapka to odnesla za mě. Ale nic příjemného, holt plynový sporák není s látkou kámoš :-)

 A plynový sporák není kámoš ani se zapékacími miskami z Ikey. Z trouby se ozvala rána a potom se ukázalo, že napraskla miska během zapékání. Když jsem jí potom umývala, stalo se jí tohle. Pochodovala do koše za chňapkou a já mám zase důvod jít do Ikey a koupit si tam moc moc zbytečností :-)
 Aby jste neřekli, že neukazuju nic z práce a vůbec o tom nemluvím tak tady máte jedno krájení mýdla, které na mě nedávno vyšlo na Flóře :-) Je to moje oblíbená činnost, zabere to spoustu času když nechodí zákazníci. Tohle konkrétně je "hruška&med"  a fantasticky vonní, když půjdete kolem Manufaktury určitě zajděte dovnitř a aspoň si přivoňte. Jinak mě to v práci baví čím dál víc, od září najíždím na poslední měsíc zkušební doby a doufám, že to dobře dopadne a já tady zůstanu co nejdelší dobu.


Jára je tu už skoro měsíc. Přibral 250g a strašně vyrostl. Nicméně myslím, že stále v normě toho jak má být velký až bude opravdu dospělý :-) Zatím se mění ve spider-rabbita a dobývá nová území jako třeba vršek křesla. Když se konečně dostal nahoru, zjistil, že to není ono a že větší sranda je tam skákat :-) Ale jinak je většinu času hodný, celkem si i nechá vysvětlit co smí a co nesmí dělat. Nesmí se nudit, to je potom strašné zlobidlo, ale dostatečně proběhnutý je úplně v pohodě :-)
Taky dostal do klece větvičku z jabloně na hlodání a od té doby se nenudí ani přes den když jsem v práci :-)

A ještě vám ukážu moje nový kámoše, taťku Moulu (jak ho překřtil Janiny Kryštof) a Koumáka. Dostala jsem je od našich, protože já zase tolik nákupů nad 200,- v Albertu nedělám. Sedí tady na gauči a dívají se se mnou na televizi :-) Modrá je dobrá ;-)


PS: To velké tajemství je, že jsem během srpna začala hubnout. Totálně jsem překopala svůj život. Změnila jsem stravování a zařadila pohyb. Spoustu pohybu. A rozhodně to srpnem neskončilo. Jen začalo! Proč, jak a výsledky se dozvíte už příště! Stay tuned :-)

PSS: Ano budou fotky before&after ve spodním prádle ;-)





Žádné komentáře:

Okomentovat