neděle 29. září 2013

Zářijová nákupní horečka

Ještě než jsem byla nemocná, jsem dostala výplatu a tu jsem si tentokrát chtěla užít, takže jsem nakupovala a nakupovala a nakupovala až teď nemám ani na jídlo. Příští měsíc si to musím nějak lépe spočítat :-)
První zastávka bylo D&M, je to moje milovaná drogerie a i když teď dělám v kosmetice, nikdy si nepřestanu kupovat Baleu. Miluju jejich ceny a výrobky a vůbec všechno, navíc jsem měla nějakou slevu tak jsem ji chtěla využít.
Koupila jsem si novou žiletku, protože Venus co používám už roky má tak drahé náhradní břity, že bych jim nejradši poslala hodně sprostý dopis. Překvapilo mě, že je strojek kovový a tudíž těžký do ruky, ale je to jen o zvyk a holí opravdu krásně. 5 břitů je prostě 5 břitů. Takže jsem ráda, že jsem si nekoupila krám a můžu jen doporučit. A ještě je krásně fialové :-))

Po asi čtvrt roce jsem si konečně koupila nový pudr a řasenku. Děkuji tímto charlottce za tip na minerální makeup od Dermacolu, je opravdu super. Kombinace pudru a makeupu, to je přesně to co jsem potřebovala. Nerada používám tekutý makeup a jen pudr je zase málo. Tohle je vážně super. Drží opravdu dlouho a krásně se nanáší a dobře kryje a cena byla také lidská.
Řasenky jsem si koupila rovnou dvě, od Essence a musím říct že dobré. Není to taková krása jako Hypnose od Lancome, ale zase na ní nemám alergickou reakci :-)

A protože jsem konečně začala používat sprchové gely (dřív mi to nedovolovala kožní nemoc) tak jsem si hned pořídila dva úplně luxusně voňavé. Ten Dermacol obzvlášť, k tomu bych mohla pořád jen čichat. A borůvkový je ještě navíc krásně modrý :))


Další místo kde jsem se rozhodla si udělat radost, byla kuchyň. Takže jsem si koupila dvě zcela zásadní věci co mi chyběli. Jednak toustovač, tedy koupila jsem si jakýsi pseudo-kontaktní grill který mi přišel praktičtější než klasický toustovač.

A potom KONEČNĚ digitální váhu. Jsem z ní úplně unešená. Sehnala jsem ji náhodně v Intersparu v neskutečné akci, takže stála asi 60,- místo dvou set. Neskutečná náhoda. Umí vážit v kg, lb i oz což se bude hodit pro recepty ze zahraničních webů, nebudu muset nic převádět. Navíc pro zdravé vaření je prostě lepší než obyčejná váha, která není tak přesná.


Konečně jsem si koupila hodinky. Moje milované axcenty mají vybitou baterku a já nejsem schopná ji nechat vyměnit, tak jsem si v Gate za 49,- koupila radši celí nové hodinky :-) zatím fungují, tak uvidíme jak dlouho jim to vydrží.


Taky jsem ale udělala zcela zásadní fitness nákup. Konečně jsem si na ronnie.cz objednala jeden z Fitness balíčků tenhle konkrétně obsahuje čaj na spalování tuků, dva vzorky proteinového nápoje, dvě proteinové tyčinky, shaker a kukuřičný proteinový chlebíček. To celé za 249,- Zatím jsem vyzkoušela jen čaj a je moc dobrý, jestli spaluje ale těžko říct, ale chuťově je moc dobrý. A ty chlebíčky chutnají jako klasické kukuřičné chlebíčky, to miluju :-)


Taky jsem si objednala šumivý L-carnitine pro podporu spalování tuků při cvičení. Obě příchutě jsou moc dobré, ale zkusila jsem jen dvakrát a pak jsem onemocněla, takže hubnoucí účinek zatím nemůžu pozorovat.


A hlavně jsem si koupila proteinový prášek! Přečetla jsem o proteinech strašně moc, o tom jak je užívat, kdy, kolika procentní atd. Tenhle protein je doporučován pro ženy a Niki ho na svém webu moc chválila, tak jsem se rozhodla pro něj. Mají hodně příchutí, já si vybrala mandle/kokos a je to moooooc dobré. Chutná to jako Atlasky :-) a jsou v tom kousky kokosu. No dobrota. Už se těším jak ho zase začnu pít až začnu zase cvičit :-)
Jinak obchod Ronnie.cz můžu vřele doporučit, rychlost dodání byla neskutečná, osobní odběr velmi příjemný, všechno proběhlo v nejlepším pořádku a já si u nich určitě nakoupím znovu. Příště si asi koupím čokoládový Delite :-)

Taky jsem si koupila něco praktického. Obal na karty. Konečně jsem odlehčila své peněžence a všechny ty zákaznické a klubové kartičky dala do samostatného pouzdra. je to o moc praktičtější a hlavně jsou chvíle kdy s sebou opravdu nemusím tahat kartičku do Tesca a do Ikey a já nevím kam všude ještě :-)

A protože jsem nakupovala vážně hodně, obohatila jsem i svůj šatník. V sekáči v Radotíně byla akce trička/halenky za 10,-/ks tak to nešlo odolat :-) Kromě trička s AC/DC (H&M), tuniky (Esprit), modré vzadu prodloužené košile (Atmosphere), fialového trička s šifonovými ozdobami (Takko) a poloprůhledné tuniky (asi H&M) jsem si koupila ještě bílý rolák (Clochouse) ten jsem nevyfotila. V zářijové Elle totiž psali, že bílý rolák je zásadní trend podzimu, tak proč to za 10,- nezkusit :-)





A na závěr ještě jedna radost. Sovičkové kalhotky z M&S :-) Sovy teď prostě letí.

Žádné komentáře:

Okomentovat