pondělí 27. června 2011

Svatba KK a BK, aneb když se šéf žení.

Byla jsem na svatbě jen jednou, jako dítě a tehdy jsem byla družička. Moc si to nepamatuji, jen že jsem se tehdy prvně opila a pořád jsem chtěla jít spát a máma mě vodila kolem parku abych vystřízlivěla :-)
Tentokrát to bylo jiné, můj ex-potenciální švagr a můj šéf v jedné osobě se měl ženit a já tam po rozchodu s M. vůbec nechtěla jít (komu to nedochází, tak ženich je M. nevlastní bratr). Jenže když vás pozve ženich i nevěsta tak vám nic jiného nezbývá a jít prostě musíte. Svatba byla malá, jen rodina a nejbližší přátelé, zbytek směl až na mejdan. Neměli hostinu jen raut a večírek. Oba tradiční svatby nemají rádi a tak to bylo malinko jinačí než běžně. Ale nevěstu jsme úspěšně unesly :-)
PS: Tu ostudu co jsem tam udělala a to jak strašně se tam choval M. nemluvě o tom, že jsem s ním odešla domů a byl u mě další dva dny snad radši ani nebudu popisovat. Užijte si fotky.


Můj svatební model.


A teď už k lásce...





Tady jsem taky, kdo hledá najde :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat