pondělí 27. června 2011

Výstava Kreativ, Dubeč 1.-3.4. 2011

Uznávám, že moje zpoždění je tristní, ale lepší pozdě nežli později. Zase tak dlouho to ještě není :-)
Jezdím na tuhle výstavu pravidělně, koná se dvakrát do roka, vždy na jaře a na podzim a dá se tam sehnat všechno co člověk potřebuje aby mohl trávit dny doma jako stará panna a kreativně řádit. Takže od korálkování, přes potisky, malování na hedvábí až k mozaikám a já nevím čemu všemu ještě. A samozřejmě výstava patchworku takže i vše co s ním souvisí. Třeba luxusní šicí stroje za 150000,-
A protože je to výstava kreativity tak je tam i spousta kurzů kde vás naučí dělat decoupage a naučí vás dělat i spoustu dalších věcí, třeba enkaustiku. A nebo víly z plsti, což jsem se tam naučila já ;-) a taky jsem si tam hromadu plsti koupila a protože jsem měla před narozeninami tak jsem si i rovnou vybrala nějaké dárky.
Ale dost bylo řečí :-)
















Tahle miminka nejsou živá, ale z takové speciální hmoty podobné Fimu a vypadala vážně neskutečně.


A na závěr se můžete pokochat mou krásou a šikovností :)
Tady jsem na kurzu výroby víl a předstírám, že to chápu.

Můj výtvor z kurzu

Tričko co jsem si tam potiskala :))

A dvě víly co jsem později vyrobila doma. Nejsem v tom moc dobrá, mámě to jde nějak líp.

1 komentář: