pondělí 27. června 2011

Svět Knihy 2011

Tohle je akce, kterou si (pokud mi to čas dovolí) už pár let nenechávám ujít. Díky Janině, která mě jednou vzala s sebou. A taky díky jednomu brýlatému panu spisovateli :-)

Letos jsem šla až poslední den a příště půjdu také. Knihy s tak velkou slevou člověk sežene jen těžko.
Pozdravila jsem tam kolegyňku z práce jejíž tatínek má nakladatelství a každoročně se tam potkáváme, nakoupila si knihy (viz. foto) a před výstavištěm si dala nejšílenější smažený sýr v housce a jela domů. Měla jsem po té svatbě ještě pořád kocovinu, ale bylo mi dobře, tedy psychicky. Protože jsem měla knížky a všechno se tak nějak hezky tou svatbou vyřešilo. Vyřešilo a uzavřelo.


2 komentáře:

  1. To je dobře, že jsem Tě ovlivnila v tomhle, ale musíš vyzdvihnou i mraky dalších akci kolem, besedy a čtení brýlatých spisovatelů:-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já letos vůbec na ničem nebyla :( Jak jsem tam šla až poslední den a až odpoledne tak už nic co by mě zajímalo nebylo :(

    OdpovědětVymazat