pondělí 27. června 2011

Po 100 letech...

Jelikož mi dnes (nebo to bylo včera?) Janina vynadala, že vůbec nebloguju i když na to mám hromady času rozhodla jsem se to napravit. Poslední zápis z dubna a navíc o akci co byla v půlce března je teda ostuda největší. Přitom fotek pro blog mám plný počítač. Měla bych se stydět.
A tak se stydím strašně moc a nevím jestli to sem všechno doplnit, nebo se na to vykašlat a jen vám stručně sdělit jak zvláštně jsem se měla a co všechno se stalo, změnilo a nebo změní. Protože toho je teď vážně hodně, skoro bych řekla, že až moc.
Sice se říká, že změna je život, ale já bych v tuhle chvíli byla spíš pro tvrzení, že všeho moc škodí.
Odešla jsem z práce, dostala výpověď z bytu, nastoupila do nové práce, dostala výpověď, málem se odstěhovala za Prahu, zhroutila se a rozhodla se vrátit k rodičům. Řekněme, že téměř v tomto pořadí. A tak aby jste o nic nepřišli vám to tady postupně doplním. Jak se semnou po půl roce rozešel první chlap kterého jsem po třech měsících neopustila, jak jsem si nakoupila kreativní věci a nakonec neměla sílu být kreativní, jak jsem byla s rodiči v Drážďanech na výstavě orchideí a místo kytek si koupila svetr, jak jsem poprvé byla na svatbě a jak jsem vyřešila svůj problém s rozchodem s M., jak jsem si našla novou práci a jak jsem o ní přišla stejně rychle jako jsem jí našla. A určitě ještě něco navíc, řekněme, že teď budete mít pár dní co číst :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat