středa 28. června 2017

Hubnutí s 30tidennivyzva.cz

Když jsem na podzim 2015 měla 69kg věřila jsem, že dieta je něco o čem už nikdy psát nebudu. Pak se to ale všechno nějak seběhlo, já během chvilky nabrala a už se to vezlo. Až jsem najednou nedopnula kalhoty vel 44 a když jsem si stoupla na váhu, ukázala hrůzných 82,5kg. Takže, jo už zase dietuju.
A tentokrát to snad i dopadne dobře. Začala jsem měsícem s 30ti denní výzvou, který byl úspěšný spíš méně než více. Vybrala jsem si výzvu Letos bikiny, která je úplně nová a ještě jsem ji nedržela, na rozdíl třeba od Sacharidových vln, které už jsem držela a rozhodně nejsou na start, ale spíš na pokračování.
Jak jsem zjistila i Letos bikiny jsou v podstatě na podobném principu jako sacharidové vlny. Postupné snižování sacharidů týden po týdnu. Mám moc ráda systém, který tahle stránka používá, každý den motivační mail, jednou týdně nákupní seznam na celý týden dopředu a jídelníček pěkně rozepsaný den po dni. Přesně tak mi to vyhovuje. Navíc nemají přesná jídla, ale jen suroviny a člověk si z toho může vytvořit úplně cokoliv co chce. Takže kromě toho, že člověk hubne, ještě se učí zpracovávat zdravé potraviny a probouzí svojí kreativitu.
Když jsem držela Sacharidové vlny tak jsem cvičila něco podle sebe, pamatuju si, že jsem nejela cvičení která mi chodila do mailu. Tentokrát jsem se vykašlala na Jillian a jela poctivě vše podle výzvy. A musím říct, že za mě cvičení za jedna. Každý den jinak dlouhé, každý den na jinou část těla, každý den s někým jiným. Člověku se to nezprotiví ani neokouká. Navíc mi konečně někdo ukázal jak funguje tabata o které jsem do té doby slyšela dost, ale nějak jsem se do toho sama nepustila. Jen bych snad vytkla jógová videa, kde by asi bylo potřeba se na to nejdřív v klidu podívat a potom to teprve jít cvičit, protože když na to nekoukám tak vůbec nechápu co po mě chce, kde a jak mám dýchat a když na to koukám, nemůžu se plně věnovat pozicím. Nemluvě o tom, že ona se samozřejmě nakroutí do všeho, ale že by řekla modifikaci pro začátečníky, nás líné, tlusté a zkrácené, to už nějak ne. Což je velká škoda.
Jídelníček super. Pestrý. Spousta ovoce, myslím, že nikdy jsem ho nejedla tolik. Občas zajímavé kombinace u kterých vymyslet jídlo je trošku oříšek, ale aspoň se člověk nenudí a objeví třeba i nové chutě.
Jen já s ubývajícími sacharidy měla čím dál větší a větší hlad a čím dál větší a větší chutě. Ani cheat day každou neděli mě nezachránil a já v třetím týdnu porušila ve velkém a čtvrtý už vůbec nedotáhla :-( což samozřejmě je taky problém mojí slabé vůle, ale holt  když je člověk tak rozežraný jako já, zvyklý pořád futrovat sladkosti a pak mezi nimi pořád stojí v práci tak je to těžší než si kdo dovede představit. Navíc já a vůle, no všichni víme jak na tom jsem :-)
Ale i tak jsem shodila dvě kila a několik centimetrů, takže vynaložená snaha rozhodně nepřišla vniveč :-)
Závěrem srovnávací foto, i když se trošku stydím jaká hrůza to je, ale drobný rozdíl myslím vidět je.



Žádné komentáře:

Okomentovat