neděle 15. července 2012

12H

Včera přijela žena do Prahy, tak jsme se po dlouhých třech týdnech zase viděly. Vyrazily jsme se podívat na Francouzský trh pod Karlovým mostem a potom na dlouhé kafe/čaj/víno do Krásných Ztrát. Taky jsme se trošku prošly po Praze, aby jsme pořád jen neseděly :-) a nakonec jsme se zašly podívat do Friends na diskotéku xD Strávily jsme spolu neuvěřitelných 12 hodin.
Za největší vtip toho dne považuji, že se M. pokusil ve Friends sbalit nějaký týpek :-D to jsme opravdu hodně nepobraly. Ale to je až konec dne. Takže to vezmu pěkně popořádku.

Francouzský trh byl super, kdyby tam nebyla celá Praha, ulička úzká tak pro 15 návštěvníků a kdyby nedávaly šneky za 25,- kus do plastikových kalíšků s plastikovým napichovátkem. Brrr. Ale jinak pěkné. Klobásky, levandule, víno, mušle, paštičky...kdyby u každého stánku nebyla fronta až za roh a dalších třicet lidí se přes vás nervalo dál tak bychom si tam možná i něco koupily :-)








 Svítilo hezky sluníčko tak jsme se rozhodly projít přes Karlův most na Staré město, než jsme došly na konec přestalo pršet a tak jsme se rozhodly zalézt na kafe do Krásných Ztrát. Nakonec jsme tam s malou asi hodinovou pauzou kdy jsme se šly projít na Staromák a Pařížskou a kolem Obecního domu atd. strávily většinu dne. Pořád mě fascinuje jak si dokážeme hodiny a hodiny povídat o všem. Dokonce i o ničem aniž bychom se opakovaly. Dlouho jsem nepotkala nikoho s kým bych se nasmála tak jako s M. Hodně fotek je proto i rozmazaných, protože většinu času co jsme spolu máme záchvat smíchu :-)
Díky touze M. fotit, máte možnost vidět i mě :-) Udělala jsem jí malý rychlokurs a myslím, že je talent od přírody.





Hrozně mě baví jak se M. odráží ve skle zamnou :-)









M. chytá lelky :)


a jedna opravdu hodně vysmátá :-D


A taky tedy konečně pár společných fotek ;-)





Z Friends už žádné fotky nejsou, jen zážitky :-) Byly to zábavné tři hodiny kdy jsme koukaly na videoklipy na plátně, pozorovaly okolí a tak různě...
Domů jsem dorazila asi ve 4h ráno, to se mi už dlouho nestalo, ale jsem za to moc ráda, protože to byl báječný den a doufám, že nebyl poslední :))

1 komentář: