úterý 10. července 2012

Za Janinou...

Nechci ani říkat po jak strašně dlouhé době jsem vyrazila za Janinou. Nějak nám to prostě nevycházelo dřív. Ale bylo to super jako vždycky. Den s dítětem strávený procházkami kolem přístavu a potom holčičí klábosení v kavárně. Tentokrát víc fotek, než slov, protože jsem nedělaly nic zajímavého. Jen jsme chodily, fotily, žvanily, hrály si s dítětem, pily oranžádu a potom luxusní kafe se zmrzlinou :-) 


Kryštůfek si u oběda četl knížku od tety (to jako ode mě:-) )

Oběd s panem mývalem :)
Šatičky co jsem Janě přivezla (protože jsem si naivně koupila Sko a ono mi vážně nebylo :)



 Najdi 5rozdílů :-)





A teď trocha umění a Nymburka. Ať nejsme všude jen my a dítě :-) a taky aby jste viděli jak je to tam krásné.















Usnul nám, spí...:-)


A teď už holčičí řádění :-D

Vanda a ovečka, takhle jsem s ní prošla celé město
(to co mám v ruce je luxusní šperkovnice co jsem si koupila v sekáči)
Můj nový foťák, speciální model pravá blondýna :-)


 Tady se tak trochu vdávám. Aneb moje náhlá potřeba si v obchodě vyzkoušet šílené svatební šaty, které nakonec zas tak šílené nebyly, jen byly dost umělé. Nebyly nejhorší, ale vybrala bych si je jen v nouzi, nepřišla jsem si v nich tak úplně vyjímečná princezna jak bych se na svatbě cítit chtěla :-)



Dvě blbky v kavárně, upozorňuju, že se tváříme tak strašně, že jsem to sem ani nechtěla dávat :-D


:-)

Večeříme meloun na zahradě :-)
________________________________________________________


A na závěr jako bonus následky co jsem si dovezla :-D


Žádné komentáře:

Okomentovat