pátek 6. července 2012

Výlet na přehradu

Dnes jsem se rozhodla vydat na takový malý koupací výlet.
Bydlíme kousek od Hostivařské přehrady, nebyla jsem se tam koupat už léta. Po 16h mají levnější vstup a tak mi to s ohledem na počasí nedalo. Sedla jsem na kolo a vyrazila. Je to zhruba 3,5km. Příjemná cesta po rovince, sice po silnici, ale bylo to skoro bez aut. Asi za 20minut jsem stála před bránou. Davy se hrnuly ven i dovnitř. Mělo mě to zřejmě odradit. Nejsem zrovna milovník velkého množství lidí.
Kdyby se mě někdo zeptal jestli bych tohle místo doporučila na koupání, tak rozhodně ne. Voda nic moc čistá. Na to, že celou přehradu vybagrovali a vyndali z ní tuny bláta tak se na povrchu již dělají sinice. Všude strašné mraky lidí. Lidí a dětí. Všechno se to plácá u břehu takže první metr jdete úplně kalnou vodou. Kde je hloubka už to jde, tam jste prakticky sami. Přeplněnost pláže má asi jednou výhodu, šance, že vás okradou je tím snížena na minimum. Kohokoliv kdo by se tam hrabal ve věcech by si okamžitě všimlo minimálně 100lidí.
Jestli si ale chcete zvednout sebevědomí tak vřele doporučuji. Byla jsem nejhubenější v okruhu 100m od místa kde jsem si dala deku. A to nemám zrovna 50kg :-) Tenhle národ prostě nemá soudnost. Jen jsem tiše žasla.
Zaplavala jsem si, sedla na kolo a jela domů. Vzala jsem to tentokrát přes les, protože zpátky se mi nechtělo stejnou cestou. Vzala jsem to kolem své oblíbené mikro zoo kde mají kozy a bažanty.










Žádné komentáře:

Okomentovat