středa 18. července 2012

Staro-nová taška

Původní vzhled
Jelikož a protože mě opustila moje milovaná kabelka, kterou jsem nosila tak intenzivně až už je úplně celá rozervaná a je tak akorát pro ostudu, nebo jako vzor na ušití jiné tašky, musela jsem vymyslet co budu nosit. Žádnou jinou tak velkou, tak praktickou a všestranně využitelnou tašku nemám. Až jsem si vzpomněla na asi milion let starou tašku, kterou jsem prve půl dne hledala a potom se ukázalo, že se válí u Janiny a ne u mě ve skříni :-) Tak jsem si jí přivezla a zjistila, že je sice super veliká a na zip a splňuje do puntíku všechny moje představy o maxi tašce, ale že její barva se jaksi hodí asi tak k ničemu v mojí skříni :-) A tak mně napadlo, že milou tašku přebarvím na černo.
Vzala jsem barvu na textil, hodně jí rozředila, tašku vycpala polštářem a natírala a natírala. Bála jsem se, že to bude flekaté, ale barva se krásně jednotně vsákla do látky. Po uschnutí jsem celou tašku pečlivě přežehlila přes pečící papír. Snad se mi to povedlo dostatečně, byl to totiž docela boj. Jak to dopadlo, můžete vidět na fotkách. Podle mě je to super a už se těším až s taškou vyrazím na výlet :-)



work in progress...taška je mokrá a natřená jen z půlky

Hotová, suchá a přežehlená. 

2 komentáře:

  1. taky jsem x krát přemýšlela, co s touhle taškou..ale pořád se mi válí v šatně:-D Možná jí bude používat jako víkendovku..:-))

    OdpovědětVymazat
  2. wow, to je super, ako ten vzor zostal!

    OdpovědětVymazat