pátek 17. září 2010

15 interesting facts about yourself

Zase další blog challenge co se rozjela a já neodolám a zapojím se :)

  • v běžném životě jsem dominantní typ a musí být po mém, ale ve vztahu to neumím, chci aby o všem rozhodoval muž a já se mu přizpůsobovala
  • miluju zvířata...kočky, psy, křečky, králíky, rybičky...všechny...nejradši bych měla doma malou zoologickou zahradu
  • miluju jízdu vlakem, i když to trvá třeba o dvě hodiny déle jedu radši po trati, protože nesnesu přesun autobusem dál než o pár zastávek a protože ve vlaku si můžu dojít na záchod a vystrkovat hlavu z okýnka :)
  • jsem příšerně náladová, tak že to občas leze na nervy i mě samotné.
  • miluju sladké a nedokážu kvůli tomu držet dietu, protože nevydržím víc jak dva dny bez sušenky/čokolády nebo něčeho podobného
  • občas jsem neskutečně naivní a pořád věřím že je svět lepší než se zdá
  • jsem neskutečně líná, nejvíc by mi vyhovovalo pořád jen ležet a nic nedělat (nejlíp za to i brát peníze)
  • dokážu pořád jíst a nikdy nemám dost. I když se nacpu tak, že sotva lezu tak za hodinu už chodím, že bych něco snědla. A míchám zvrhlá jídla za sebou. Na sladké slané potom kyselé a znovu dokola a nic mi z toho není.
  • mým životním snem je odstěhovat se do Finska a přitom se nedokážu odstěhovat ani z Prahy do jiného města
  • když mi někdo něco vnucuje a pořád o tom mluví jak je to skvělé udělám si na to rovnou negativní názor a dlouho to odmítám...časem většinou zjistím, že měl pravdu.
  • od rodičů jsem se odstěhovala tři dny po osmnáctinách abych jim dokázala, že jsem dospělá, osamostatnila se a nebyla na nich závislá. I přesto, že jsou to už tři roky tak se mi to pořád ještě nepodařilo.
  • umím perfektně předstírat, že rozumím tomu co mi někdo vypráví. Dokonce i když mluví o kvantové fyzice.
  • pořád něco zapomínám, všechno důležité si musím psát a občas mám pocit, že bych si ještě jinam měla napsat kam jsem si to napsala.
  • cítím se výrazně starší než jsem a málokdo mi věří můj skutečný věk. Asi i proto si vpodstatě nerozumím se svými vrstevníky a všichni moji kamarádi a přátelé jsou starší.
  • od 7let lítám po doktorech a nemocnicích a jsem celoživotně na lécích bez kterých můžu umřít, ale teprve letos jsem se s tím smířila a začala to brát opravdu vážně.

Žádné komentáře:

Okomentovat