neděle 26. září 2010

Challenge III.

Day 07 - A picture of someone/something that has the biggest impact on you
Ville Valo, zpěvák skupiny HIM. Ze všech mých idolů a platonických lásek mi tenhle pán nejvíc ovlivnil život a myslím si, že do téhle položky patří, protože mě nenapadá nic/nikdo kdo by mě tak ovlivnil.

Day 08 - Short term goals for this month and why
Plány na říjen (protože září už bude mít asi jen 4 dny) : nezbláznit se z množství naplánovaných směn v práci, zvládnout při tom množství práce i školu, začít splácet další dluhy a koupit si konečně tu hnědou tašku v H&M :))

Day 09 - Something you’re proud of in the past few days
Nic. Protože v posledním týdnu jsem spíš po měsíci věcí na které jsem mohla být pyšná dělala věci na které pyšná nejsem.


Day 10 - Songs you listen to when you are Happy, Sad, Bored, Hyped, Mad
 Tohle je docela těžké, protože já muziku moc neposlouchám za nějakým účelem, spíš jako kulisu k práci. Ale tak něco sem tak hodím co mě napadne :)

Happy


Sad


Bored


Hyped


Mad

Žádné komentáře:

Okomentovat